Quote from Guest on 4 August 2012, 21:13När jag kört intervaller har jag klickat in uppvärmning/nedvarv men jag joggar och joggar och den börjar aldrig med intervallerna. Vad är inställning för längd på uppvar/nedvarv eller ska man trycka igång det själv?
Mvh K
När jag kört intervaller har jag klickat in uppvärmning/nedvarv men jag joggar och joggar och den börjar aldrig med intervallerna. Vad är inställning för längd på uppvar/nedvarv eller ska man trycka igång det själv?
Mvh K
Quote from Camilla Höög on 4 August 2012, 21:23För att gå över till nästa läge så trycker du på Lap.
För att gå över till nästa läge så trycker du på Lap.
Quote from Funbeat user on 5 August 2012, 16:38Fungerar det likadant då man använder träningskompis? Eller går den igång automatiskt då man kommer till sträckan?
Fungerar det likadant då man använder träningskompis? Eller går den igång automatiskt då man kommer till sträckan?
Quote from Camilla Höög on 5 August 2012, 16:59Det är enkelt att testa, men spontant så tänker jag att det inte är aktuellt i det fallet eftersom det inte går(?) att lägga in uppvärmning/nedvarvning.
Det är enkelt att testa, men spontant så tänker jag att det inte är aktuellt i det fallet eftersom det inte går(?) att lägga in uppvärmning/nedvarvning.
Quote from Funbeat user on 6 August 2012, 11:06Tack! Testade igår och det fungerade. Kände att uppvärmningen aldrig tog slut 😛
Tack! Testade igår och det fungerade. Kände att uppvärmningen aldrig tog slut 😛