Quote from Guest on 13 April 2010, 22:37En liten grej jag inte förstår och får till att fungera.
> under intervallpass finns 4 olika alternativ man kan välja. På alla de 4 passen kan man välja om man ska göra uppvärmning/nervarvning.
Man kryssar i att man vill ha uppvärmning/nervarvning och tr
En liten grej jag inte förstår och får till att fungera.
> under intervallpass finns 4 olika alternativ man kan välja. På alla de 4 passen kan man välja om man ska göra uppvärmning/nervarvning.
Man kryssar i att man vill ha uppvärmning/nervarvning och tr
Quote from Camilla Höög on 13 April 2010, 22:47När du startar programmet så börjar den med uppvärming och sen när du trycker på lap så startar nästa etapp i programmet osv. Alltså, lap styr programmet.
När du startar programmet så börjar den med uppvärming och sen när du trycker på lap så startar nästa etapp i programmet osv. Alltså, lap styr programmet.
Quote from Funbeat user on 14 April 2010, 12:36Hur intervallpass med uppvärmnin/nedjogg fungerar står beskrivit på sid 18-19 i manualen:
http://www8.garmin.com/manuals/984_OwnersManual.pdf
Hur intervallpass med uppvärmnin/nedjogg fungerar står beskrivit på sid 18-19 i manualen:
Quote from Funbeat user on 14 April 2010, 14:00OK. Tyckte jag var flitig att läsa instruktionsboken extra noga flera gånger, men hittade inte det jag sökte.
Tack för bra svar 🙂
OK. Tyckte jag var flitig att läsa instruktionsboken extra noga flera gånger, men hittade inte det jag sökte.
Tack för bra svar 🙂