Quote from Guest on 20 March 2012, 09:57Hej, kan finnas någon liknande tråd men hittade inget när jag sökte.
Jag eftersöker en funktion som inte finns i nuläget.
Jag vill kunna lägga till uppvärmning och nedjogg till varje pass. Som det är nu måste jag lägga in det som separat pass "... har tr
Hej, kan finnas någon liknande tråd men hittade inget när jag sökte.
Jag eftersöker en funktion som inte finns i nuläget.
Jag vill kunna lägga till uppvärmning och nedjogg till varje pass. Som det är nu måste jag lägga in det som separat pass "... har tr
Quote from Funbeat user on 20 March 2012, 10:07Jag skulle göra som Jenny skriver och sätta intensitetsnivån för passet utan uppvärmning och nedvarv men det är ingen bra work around för det har massa begränsningar som t.ex. att man skulle vilja kunna värma upp med en träningstyp och sen träna en annan
Jag skulle göra som Jenny skriver och sätta intensitetsnivån för passet utan uppvärmning och nedvarv men det är ingen bra work around för det har massa begränsningar som t.ex. att man skulle vilja kunna värma upp med en träningstyp och sen träna en annan
Quote from Camilla Maunu on 20 March 2012, 10:11Jag använder mig av övningar idag för att få till detta. Första övningen är uppvärmning och sista övningen kan vara t.ex. stretch.
Jag använder mig av övningar idag för att få till detta. Första övningen är uppvärmning och sista övningen kan vara t.ex. stretch.
Quote from Funbeat user on 20 March 2012, 10:16Kreativt!
Med den workarounden kommer man undan problemet att kommentarsfältet i intervallerna är begränsat i antal tecken.
Men, man kan ju inte ange längd, tid och få snittempo 🙁
Kreativt!
Med den workarounden kommer man undan problemet att kommentarsfältet i intervallerna är begränsat i antal tecken.
Men, man kan ju inte ange längd, tid och få snittempo 🙁
Quote from Camilla Maunu on 20 March 2012, 10:53Nä man kan inte få allt här i världen... 😉
Nä man kan inte få allt här i världen... 😉
Quote from Funbeat user on 20 March 2012, 11:41Det vi är ute efter här är att kunna ha ETT träningspass med "subträningspass" så att det blir EN registrering i träningsströmmen men olika delar där varje del kan innehålla lika mycket information som ett träningspass idag.
Jag tror bestämt att det har
Det vi är ute efter här är att kunna ha ETT träningspass med "subträningspass" så att det blir EN registrering i träningsströmmen men olika delar där varje del kan innehålla lika mycket information som ett träningspass idag.
Jag tror bestämt att det har
Quote from Elias Engqvist on 20 March 2012, 12:14Regga multisport som ett träningspass helt enkelt - I stort möjliggör att kombinera löpning, paddling mm i ett pass - I smått att man kan regga uppvärmning och nedjogg tex tillsammans med själva passet.
Detta är som jag påpekat så många gånger förr en ut
Regga multisport som ett träningspass helt enkelt - I stort möjliggör att kombinera löpning, paddling mm i ett pass - I smått att man kan regga uppvärmning och nedjogg tex tillsammans med själva passet.
Detta är som jag påpekat så många gånger förr en ut
Quote from Funbeat user on 20 March 2012, 13:03Just så!
Och man kan få allt man vill, bara så ni vet. Det gäller bara att anpassa sin vilja och tjôtighet.
Just så!
Och man kan få allt man vill, bara så ni vet. Det gäller bara att anpassa sin vilja och tjôtighet.
Quote from Funbeat user on 21 March 2012, 20:52Okej, fattar inte riktigt hur ni menar men jag tänker alltså att om jag lägger in uppvärmningstiden på varje pass så blir bland annat tempot helt fel och annan liknande statistik, vill ju inte att det ska räknas som träning.
Okej, fattar inte riktigt hur ni menar men jag tänker alltså att om jag lägger in uppvärmningstiden på varje pass så blir bland annat tempot helt fel och annan liknande statistik, vill ju inte att det ska räknas som träning.
Quote from Elias Engqvist on 21 March 2012, 23:10Om det skulle vara som jag beskriver så skulle du få ett träningspass på kanske 60 minuter och distansen 11.6 km tex. Om du idag skulle kalla det tex löpning så skulle det åka in i statistiken som ett löppass i 5:10-fart
Men enl. min modell är det inte t
Om det skulle vara som jag beskriver så skulle du få ett träningspass på kanske 60 minuter och distansen 11.6 km tex. Om du idag skulle kalla det tex löpning så skulle det åka in i statistiken som ett löppass i 5:10-fart
Men enl. min modell är det inte t