Quote from Guest on 26 December 2009, 17:49Jag har visserligen bara ägt min Forerunner405 i två dagar, men redan några frår som jag inte hittat svar på. Laddat hem bruksanvisningen, men den tillförde ju inte nåt som jag inte redan lyckats räkna ut.
Jag har ställt in kön, vikt, födelseår mm på Use
Jag har visserligen bara ägt min Forerunner405 i två dagar, men redan några frår som jag inte hittat svar på. Laddat hem bruksanvisningen, men den tillförde ju inte nåt som jag inte redan lyckats räkna ut.
Jag har ställt in kön, vikt, födelseår mm på Use
Quote from Funbeat user on 26 December 2009, 17:59Det känns som om Garmin har en del barnsjukdomar att tampas med när det gäller 405:an. Jag har själv en del problem:
Stänger av sig helt plötsligt.
Låser sig helt plötsligt.
Loggar inte hela pass.
Touchboetten betèr sig underligt.
Hoppar mellan menyerna
Det känns som om Garmin har en del barnsjukdomar att tampas med när det gäller 405:an. Jag har själv en del problem:
Stänger av sig helt plötsligt.
Låser sig helt plötsligt.
Loggar inte hela pass.
Touchboetten betèr sig underligt.
Hoppar mellan menyerna
Quote from Camilla Höög on 27 December 2009, 14:35Jag har "bara" en 305:a, men en teori:
Synkroniserar du med Garmin Training Center? Kolla i så fall dina inställningar för din "Profil" under menyn "Användare" i programmet. Inställningarna där kanske skiljer sig från det du har i klockan.
Sen vid synk ka
Jag har "bara" en 305:a, men en teori:
Synkroniserar du med Garmin Training Center? Kolla i så fall dina inställningar för din "Profil" under menyn "Användare" i programmet. Inställningarna där kanske skiljer sig från det du har i klockan.
Sen vid synk ka
Quote from Funbeat user on 27 December 2009, 14:39Yes! Så kan det vara! Puckat! Jag har ju förstås inte bett om att det ska laddas nåt till klockan... Ska prova det!
Yes! Så kan det vara! Puckat! Jag har ju förstås inte bett om att det ska laddas nåt till klockan... Ska prova det!
Quote from Funbeat user on 27 December 2009, 16:23Robert Johansen, jag har haft min 405 i ett år nu och det kallar jag inte "ny skit" om du frågar mig.
Det står i instruktionerna när du får klockan att du _måste_ ta hem senaste mjukvaran från Garmins sida och efter att jag gjorde det har jag bara kvar et
Robert Johansen, jag har haft min 405 i ett år nu och det kallar jag inte "ny skit" om du frågar mig.
Det står i instruktionerna när du får klockan att du _måste_ ta hem senaste mjukvaran från Garmins sida och efter att jag gjorde det har jag bara kvar et
Quote from Funbeat user on 27 December 2009, 20:42Nä , det är väl så att nya modeller alltid fungerar klanderfritt. Gött för dig att din gör det. Vet du hur man lägger in ny programvara, har inte lyckats göra detta.
Nä , det är väl så att nya modeller alltid fungerar klanderfritt. Gött för dig att din gör det. Vet du hur man lägger in ny programvara, har inte lyckats göra detta.
Quote from Funbeat user on 27 December 2009, 21:33Varför så sur? Jag påpekade bara att modellen inte är särskilt ny, inte att den fungerade klanderfritt.
På denna sida hittar du uppdateringar till 405:an, den översta blå länken verkar vara själva klockans mjukvara:
http://www.garmin.se/productpage_tab5
Varför så sur? Jag påpekade bara att modellen inte är särskilt ny, inte att den fungerade klanderfritt.
På denna sida hittar du uppdateringar till 405:an, den översta blå länken verkar vara själva klockans mjukvara:
Quote from Funbeat user on 27 December 2009, 22:33Tack, ska testa ännu en gång.
Tack, ska testa ännu en gång.