Quote from Guest on 22 August 2008, 18:11Senaste halvtimmen har jag blivit utkastad flera gånger och fått logga in igen. Varje gång jag har försökt svara på ett inlägg så har jag fått logga in och spara igen.
Är det något jag gjort fel eller har andra upplevt samma krångel?
Senaste halvtimmen har jag blivit utkastad flera gånger och fått logga in igen. Varje gång jag har försökt svara på ett inlägg så har jag fått logga in och spara igen.
Är det något jag gjort fel eller har andra upplevt samma krångel?
Quote from Funbeat user on 22 August 2008, 18:21Jag blir också utkastad med jämna mellanrum nu.
Jag blir också utkastad med jämna mellanrum nu.
Quote from Funbeat user on 22 August 2008, 18:29Sånna tillfällen är automatisk inloggning guld värt vågar jag påstå. Fast jag vet ju inte om du har det på eller inte. Men jag har haft det sen, ja sen jag gick med tror jag, och aldrig haft några större problem med att bli utkastad.
Sånna tillfällen är automatisk inloggning guld värt vågar jag påstå. Fast jag vet ju inte om du har det på eller inte. Men jag har haft det sen, ja sen jag gick med tror jag, och aldrig haft några större problem med att bli utkastad.
Quote from Panama B on 22 August 2008, 18:30Kan det vara bärplockarna som slår tillbaka ....
Kan det vara bärplockarna som slår tillbaka ....
Quote from Funbeat user on 22 August 2008, 18:37Magnus 😉
Jag vill inte ha automatisk inloggning, inte ens hemma. Mitt inlogg är mitt och jag har ansvar för vad som skrivs under mitt namn.
Magnus 😉
Jag vill inte ha automatisk inloggning, inte ens hemma. Mitt inlogg är mitt och jag har ansvar för vad som skrivs under mitt namn.
Quote from Catharina Brattlin on 22 August 2008, 19:01Jag har också blivit utkastad många gånger. Speciellt när jag har velat svara i bärplockningstråden.
Erkänn nu, Magnus!! 😉
Jag har också blivit utkastad många gånger. Speciellt när jag har velat svara i bärplockningstråden.
Erkänn nu, Magnus!! 😉
Quote from Funbeat user on 22 August 2008, 21:31Servern är less på somliga diskussioner?
Servern är less på somliga diskussioner?
Quote from Funbeat user on 22 August 2008, 21:36eller Surskånkar!
eller Surskånkar!
Quote from Funbeat user on 22 August 2008, 21:40Det händer mig också. Av någon anledning så funkar det bättre på jobbet (Firefox/XP) än det gör hemma (Firefox/Vista). Det har försämrats senaste veckan eller så om det är till någon vägledning.
Det händer mig också. Av någon anledning så funkar det bättre på jobbet (Firefox/XP) än det gör hemma (Firefox/Vista). Det har försämrats senaste veckan eller så om det är till någon vägledning.
Quote from Funbeat user on 22 August 2008, 21:40:p
:p