Quote from Guest on 12 April 2008, 11:02...önskas! Det skulle kunna fungera så att man sätter upp ett mål (t.ex. 10 mils löpning på en månad), sen bjuder in en kompis till målet, varefter man i samma grafik kan se hur man ligger till i förhållande till kompisen. Då blir det en utmaning/tävling
...önskas! Det skulle kunna fungera så att man sätter upp ett mål (t.ex. 10 mils löpning på en månad), sen bjuder in en kompis till målet, varefter man i samma grafik kan se hur man ligger till i förhållande till kompisen. Då blir det en utmaning/tävling
Quote from Funbeat user on 12 April 2008, 11:12det låter jättekul! (H)
det låter jättekul! (H)
Quote from Bjarne Lewin on 12 April 2008, 11:31Du kan inbjuda din/a kompis/ar till en grupp där ni kan tävla om vem som sprungit flest minutrar. Man kan nämligen ställa in vilka träningstyper som räknas i den enskilda gruppen
Du kan inbjuda din/a kompis/ar till en grupp där ni kan tävla om vem som sprungit flest minutrar. Man kan nämligen ställa in vilka träningstyper som räknas i den enskilda gruppen
Quote from Lotta Lindström on 12 April 2008, 12:24Fast då blir det så fruktansvärt många grupper. Tycker förslaget ovan verkar jättebra.
Fast då blir det så fruktansvärt många grupper. Tycker förslaget ovan verkar jättebra.
Quote from Bjarne Lewin on 12 April 2008, 12:33Jag menade inte att dissa förslaget. Även om det kanske verkade så. :@
Just nu ser jag bara hur Olle sitter och kodar och kodar, med bastuban i knät, för att få igenom alla våra önskemål. Jag har helt enkelt mkt respekt för hans arbete. Den här senaste f
Jag menade inte att dissa förslaget. Även om det kanske verkade så. :@
Just nu ser jag bara hur Olle sitter och kodar och kodar, med bastuban i knät, för att få igenom alla våra önskemål. Jag har helt enkelt mkt respekt för hans arbete. Den här senaste f
Quote from Lotta Lindström on 12 April 2008, 21:37>Just nu ser jag bara hur Olle sitter och kodar och kodar, med bastuban i knät<
Jag kan också se det framför mig 😀
Jag har också all respekt för stackars Olle som kämpar för att hålla oss nöjda och glada. Och visst ska vi ha tålamod. Jag menade inte at
>Just nu ser jag bara hur Olle sitter och kodar och kodar, med bastuban i knät<
Jag kan också se det framför mig 😀
Jag har också all respekt för stackars Olle som kämpar för att hålla oss nöjda och glada. Och visst ska vi ha tålamod. Jag menade inte at
Quote from Bjarne Lewin on 13 April 2008, 15:09🙂
🙂
Quote from j sollerman on 14 April 2008, 10:59jättebra förslag!! Och jag tror de blir lite för många grupper om alla ska hålla på och utmana varandra. Och olle blir nog bara glad när vi kommer med förslag om hur han kan förbättra funbeat. Sen kanske de tar några månader, men de blir bättre hela tiden
jättebra förslag!! Och jag tror de blir lite för många grupper om alla ska hålla på och utmana varandra. Och olle blir nog bara glad när vi kommer med förslag om hur han kan förbättra funbeat. Sen kanske de tar några månader, men de blir bättre hela tiden