Quote from Guest on 5 April 2008, 10:53Hej på er alla som cyklar!!!
Jag har en bra tips åt er alla, min mans barnbarn är 22 år Nicklas Lautakoski och han har åkt iväg den 25:e mars och ska cykla ETT ÅR. Ni kan läsa hans planerig runt resan och kanske få bra tips.... hans hemsidaheter biketrip
Hej på er alla som cyklar!!!
Jag har en bra tips åt er alla, min mans barnbarn är 22 år Nicklas Lautakoski och han har åkt iväg den 25:e mars och ska cykla ETT ÅR. Ni kan läsa hans planerig runt resan och kanske få bra tips.... hans hemsidaheter biketrip
Quote from Funbeat user on 5 April 2008, 11:032000 mil från Porto till Peking - vilken utmaning!!!
2000 mil från Porto till Peking - vilken utmaning!!!
Quote from Funbeat user on 5 April 2008, 15:46Honom har jag läst om. Det var väl för att protestera mot miljöförstöring eller 🙂
Honom har jag läst om. Det var väl för att protestera mot miljöförstöring eller 🙂
Quote from Funbeat user on 5 April 2008, 16:38Beundransvärt! Vilket äventyr de är ute på.
Beundransvärt! Vilket äventyr de är ute på.
Quote from Funbeat user on 5 April 2008, 16:39Tror bestämt jag såg honom på tv. Hade en biltema cykel... ska han cykla på den? Imponerande oavsett!
Tror bestämt jag såg honom på tv. Hade en biltema cykel... ska han cykla på den? Imponerande oavsett!
Quote from Mats Andersson on 5 April 2008, 16:41Coolt!
Coolt!
Quote from Mats Andersson on 5 April 2008, 16:42Cykloteket är sponsor så jag har svårt att tro att han kör på en Biltemacykel 😉
Cykloteket är sponsor så jag har svårt att tro att han kör på en Biltemacykel 😉
Quote from Funbeat user on 5 April 2008, 16:44Han hade en yosmite på tv, men det kanske inte var hans
Han hade en yosmite på tv, men det kanske inte var hans
Quote from Mats Andersson on 5 April 2008, 16:48Att bege sig ut på en nonametillverkad Yosemite från Biltema verkar allt annat än genomtänkt. Varför inte ta en cykel från Siba när man ändå är igång liksom...
Hoppas verkligen att han är mer genomtänkt än så. Och sajten ger sken av att han är det.
Skall
Att bege sig ut på en nonametillverkad Yosemite från Biltema verkar allt annat än genomtänkt. Varför inte ta en cykel från Siba när man ändå är igång liksom...
Hoppas verkligen att han är mer genomtänkt än så. Och sajten ger sken av att han är det.
Skall
Quote from Mats Andersson on 5 April 2008, 16:50Hittade svaret på cykelfrågan. Han kör på en Cannondale. Ser betryggande seriös ut:
http://www.biketrip.se/page/dagbok/?id=20
Hittade svaret på cykelfrågan. Han kör på en Cannondale. Ser betryggande seriös ut:
http://www.biketrip.se/page/dagbok/?id=20