Quote from Guest on 17 October 2012, 10:59http://www.ultratrailmb.com/page/23/PTL.html
La Petite Trotte à Léon is an "enlarged Tour du Mont Blanc", allowing the route to cross, far from beaten tracks, the massifs surrounding the highest summit of the Alps. This Tour du Mont Blanc takes place on
http://www.ultratrailmb.com/page/23/PTL.html
La Petite Trotte à Léon is an "enlarged Tour du Mont Blanc", allowing the route to cross, far from beaten tracks, the massifs surrounding the highest summit of the Alps. This Tour du Mont Blanc takes place on
Quote from Funbeat user on 17 October 2012, 11:092011 sprang jag UTMB - CCC.
2012 sprang jag UTMB.
Nu vill jag ta nästa steg och köra den värsta varianten - PTL 300 km.Söker efter lagkamrat eftersom man här tävlar i lag med 2-3 pers.
Tycker du detta verkar kul och vill anta utmaningen - hör av dig
2011 sprang jag UTMB - CCC.
2012 sprang jag UTMB.
Nu vill jag ta nästa steg och köra den värsta varianten - PTL 300 km.
Söker efter lagkamrat eftersom man här tävlar i lag med 2-3 pers.
Tycker du detta verkar kul och vill anta utmaningen - hör av dig
Quote from Funbeat user on 11 November 2012, 21:47o yes nu kör vi =))
o yes nu kör vi =))
Quote from Funbeat user on 11 November 2012, 22:35Yes - Nu är det bara lotteriet som kan stoppa oss!
Yes - Nu är det bara lotteriet som kan stoppa oss!
Quote from Christer Heinbäck on 14 November 2012, 15:55Kul!! 🙂
Kul!! 🙂
Quote from Funbeat user on 14 November 2012, 18:43Ni är ju inte kloka 😉
Ni är ju inte kloka 😉
Quote from Funbeat user on 16 November 2012, 06:53Haha måste vi va det :-))
Kändes logiskt och sådär skräckinjagande intressant. Varför inte en 144h tävling i alperna :-))
Logiken och sunt förnuft går alltid hand i hand med skorna på
Haha måste vi va det :-))
Kändes logiskt och sådär skräckinjagande intressant. Varför inte en 144h tävling i alperna :-))
Logiken och sunt förnuft går alltid hand i hand med skorna på
Quote from Funbeat user on 16 November 2012, 08:34Tja jag planerar ju för 144H på rundbana. Är förmodligen inte smartare det 😉
fast jag har tänkt komma längre än 30 mil 🙂
Tja jag planerar ju för 144H på rundbana. Är förmodligen inte smartare det 😉
fast jag har tänkt komma längre än 30 mil 🙂
Quote from Funbeat user on 20 December 2012, 09:27Nu är anmälan klar och tränings-motivationen på topp
Nu är anmälan klar och tränings-motivationen på topp
Quote from Funbeat user on 22 December 2012, 23:08Jan-erik helt logisk utmaning, blir det ungern du siktar på. 30mil äter du till frulle på ett sådant lopp. Kommer bli lång vecka här hemma att följa dig om du kör :-))
Jörgen: lätt att den ä
Jan-erik helt logisk utmaning, blir det ungern du siktar på. 30mil äter du till frulle på ett sådant lopp. Kommer bli lång vecka här hemma att följa dig om du kör :-))
Jörgen: lätt att den ä