Quote from Guest on 3 August 2015, 15:30Mountain race, with numerous passages in high altitude (>2500m), in difficult weather conditions (night, wind, cold, rain or snow), that needs a very good training, adapted equipment and a real capacity of personal autonomy.
28th August, 2015. It is 5:3
Mountain race, with numerous passages in high altitude (>2500m), in difficult weather conditions (night, wind, cold, rain or snow), that needs a very good training, adapted equipment and a real capacity of personal autonomy.
28th August, 2015. It is 5:3
Quote from Charlotte Skoglund on 3 August 2015, 15:40snart är det dags!!!!!!!!!!!!!!
är ni förberedda upp över tänderna??
hur mkt vätska och mat kommer ni ta med er mellan kontrollerna....själv känns det rätt ok....medelålders halv(o)tränad men som vanligt ca 20% skadad....pediformis och ländrygg som stru
snart är det dags!!!!!!!!!!!!!!
är ni förberedda upp över tänderna??
hur mkt vätska och mat kommer ni ta med er mellan kontrollerna....
själv känns det rätt ok....medelålders halv(o)tränad men som vanligt ca 20% skadad....pediformis och ländrygg som stru
Quote from Charlotte Skoglund on 7 September 2015, 11:07detta måste nästan vara den mest nerklottrade sidan på funbeat tror jag
överlevde loppet, men det var nog det tuffaste rent smärtmässigt som jag gjort
gissar att kroppen hade tyckt att det gjort mindre ont med mer träning, då framförallt backar.
östgötasl
detta måste nästan vara den mest nerklottrade sidan på funbeat tror jag
överlevde loppet, men det var nog det tuffaste rent smärtmässigt som jag gjort
gissar att kroppen hade tyckt att det gjort mindre ont med mer träning, då framförallt backar.
östgötasl