Quote from Guest on 6 August 2011, 20:29Jag har ett förslag på hur utrustningsfunktionen skulle kunna förbättras.
Som det är nu måste varje registrerad utrustning väljas för sig vid varje passregistrering. Låt säga att man vill regga tid/mil på kedja, kassett, däck och cykelskor som utrustning
Jag har ett förslag på hur utrustningsfunktionen skulle kunna förbättras.
Som det är nu måste varje registrerad utrustning väljas för sig vid varje passregistrering. Låt säga att man vill regga tid/mil på kedja, kassett, däck och cykelskor som utrustning
Quote from Funbeat user on 6 August 2011, 20:39(t+)
(Ett av skälen till att jag skippar funktionen)
(t+)
(Ett av skälen till att jag skippar funktionen)
Quote from Funbeat user on 6 August 2011, 20:42Jag har också funderat på det men jag ska erkänna att jag i bland cyklar i mitt jogginglinne. Vet inte om det går att ha någon standard som det sen lätt går att flytta på om man i bland cyklar i en funktionströja eller ett jogginglinne, vad gäller skidåkn
Jag har också funderat på det men jag ska erkänna att jag i bland cyklar i mitt jogginglinne. Vet inte om det går att ha någon standard som det sen lätt går att flytta på om man i bland cyklar i en funktionströja eller ett jogginglinne, vad gäller skidåkn
Quote from Funbeat user on 6 August 2011, 21:40Varför skulle man vilja regga kläder?
Funktionen finns ju för att tex. se när ett par joggingdojjor gjort sina mil innan dom förpassas till målaomhusetskor.
Varför skulle man vilja regga kläder?
Funktionen finns ju för att tex. se när ett par joggingdojjor gjort sina mil innan dom förpassas till målaomhusetskor.
Quote from Funbeat user on 7 August 2011, 08:36Varför skulle man inte vilja regga sina kläder? För ett tag sedan satt jag och gick igenom vilka kläder jag verkligen använde för ett visst ändamål. Man kanske vill se vad de kostar per kilometer 😉
Varför skulle man inte vilja regga sina kläder? För ett tag sedan satt jag och gick igenom vilka kläder jag verkligen använde för ett visst ändamål. Man kanske vill se vad de kostar per kilometer 😉
Quote from Funbeat user on 7 August 2011, 11:05Skulle jag verkligen inte vilja veta, jag som köper en massa träningskläder i onödan 🙁
Skulle jag verkligen inte vilja veta, jag som köper en massa träningskläder i onödan 🙁
Quote from Linnea Persson on 7 August 2011, 11:13Standardval skulle vara jättebra, jag lade in mina skor och tänkte regga dem vid mina löparpass men glömmer bara bort det hela tiden.
Standardval skulle vara jättebra, jag lade in mina skor och tänkte regga dem vid mina löparpass men glömmer bara bort det hela tiden.
Quote from Funbeat user on 7 August 2011, 12:50Tur att vi är olika och att FB försöker tillfredsställa de flesta av oss 🙂
Patric, du får se till att alla dina inköp blir nödvändiga. Du tvingas till träning för att använda de saker du införskaffat 😀
Tur att vi är olika och att FB försöker tillfredsställa de flesta av oss 🙂
Patric, du får se till att alla dina inköp blir nödvändiga. Du tvingas till träning för att använda de saker du införskaffat 😀
Quote from Funbeat user on 7 August 2011, 19:36Andra sidan så köper jag nästan aldrig vardagskläder, bara efter nödvändigt behov.
Måste hitta en snygg cykeltröja som matchar nya cykeln nu 🙂
Andra sidan så köper jag nästan aldrig vardagskläder, bara efter nödvändigt behov.
Måste hitta en snygg cykeltröja som matchar nya cykeln nu 🙂
Quote from Funbeat user on 7 August 2011, 20:16Jag trodde det var tjejer som tänkte på sånt 😉
Jag trodde det var tjejer som tänkte på sånt 😉