Quote from Guest on 7 November 2014, 07:47Kalla mig ytlig om ni vill men markerade flikar på sajten ser inte bra ut och "Du har inte längre några olästa meddelanden. Om du vill ha något nytt att läsa, prova att gå med i en ny grupp!"-sidan är för kort så den ser ut att vara trasig...
Gäller Chr
Kalla mig ytlig om ni vill men markerade flikar på sajten ser inte bra ut och "Du har inte längre några olästa meddelanden. Om du vill ha något nytt att läsa, prova att gå med i en ny grupp!"-sidan är för kort så den ser ut att vara trasig...
Gäller Chr
Quote from Funbeat user on 7 November 2014, 07:57Håller med ang "Du har inga fler olästa". Den sidan känns rumphuggen eftersom hela under halvan är tom. Dvs om man läser den i IE eller Chrome på en vanlig PC. Det som "borde" ligga i botten - listen med "Kontakt - Om Funbeat - osv" ligger ju nästan högs
Håller med ang "Du har inga fler olästa". Den sidan känns rumphuggen eftersom hela under halvan är tom. Dvs om man läser den i IE eller Chrome på en vanlig PC. Det som "borde" ligga i botten - listen med "Kontakt - Om Funbeat - osv" ligger ju nästan högs
Quote from Funbeat user on 7 November 2014, 08:28Så det var inte bara jag som kände att det var något som kanske inte stämde. Jag trodde nästan jag inbillade mig, för jag kan inte komma ihåg hur det såg ut innan 🙂
Så det var inte bara jag som kände att det var något som kanske inte stämde. Jag trodde nästan jag inbillade mig, för jag kan inte komma ihåg hur det såg ut innan 🙂
Quote from Funbeat user on 7 November 2014, 08:44Efter designuppdateringen är streckgubben borta från loggan. Trist tycker jag. 🙁
Efter designuppdateringen är streckgubben borta från loggan. Trist tycker jag. 🙁
Quote from Funbeat user on 7 November 2014, 09:39Saknar streckgubben jag med!
Saknar streckgubben jag med!
Quote from Funbeat user on 7 November 2014, 09:45Ja, nu när ni säger det ser jag att den är borta. Så naket!
Ja, nu när ni säger det ser jag att den är borta. Så naket!
Quote from Funbeat user on 7 November 2014, 11:15Inloggningssidan blev snygg tycker jag!
Inloggningssidan blev snygg tycker jag!
Quote from Funbeat user on 7 November 2014, 13:43Nu har vi fixat till utseendet på sidan. Tack för rapporten!
Nu har vi fixat till utseendet på sidan. Tack för rapporten!
Quote from Funbeat user on 7 November 2014, 13:56Var är gubben?
Ska vi behöva starta ett upprop för att få honom tillbaka???
Var är gubben?
Ska vi behöva starta ett upprop för att få honom tillbaka???
Quote from Funbeat user on 7 November 2014, 15:23Alltså, gubben har ju varit med hela tiden. Den kan ni inte ta bort helt enkelt.
Alltså, gubben har ju varit med hela tiden. Den kan ni inte ta bort helt enkelt.