Quote from Guest on 31 December 2008, 19:01Så här i Nyårstider början man kanske summera den gångna säsongen. Då saknar jag en bra utskriftsfunktion där man kan få sin träning snyggt utskriven. Kanske uppdelad vecko- eller månadsvis. Jag har kollat men kan inte hitta någon sådan funktion. Har någo
Så här i Nyårstider början man kanske summera den gångna säsongen. Då saknar jag en bra utskriftsfunktion där man kan få sin träning snyggt utskriven. Kanske uppdelad vecko- eller månadsvis. Jag har kollat men kan inte hitta någon sådan funktion. Har någo
Quote from Funbeat user on 31 December 2008, 19:11Exportera till Excel och skriv ut? 🙂
Ser dock inte lika dant ut. Men det hade varit trevligt att kunna få kalendern i utskriftsvänlig version (vet inte hur utskrifts vänlig den är just nu)
Exportera till Excel och skriv ut? 🙂
Ser dock inte lika dant ut. Men det hade varit trevligt att kunna få kalendern i utskriftsvänlig version (vet inte hur utskrifts vänlig den är just nu)
Quote from Funbeat user on 1 January 2009, 07:39Hur utskriftsvänlig är Eksell på en skala? Finns ju iof en del funktioner där som jag inte kollat.
Annars kan man göra allt i powerpoint... har jag hört.
Flåt
Expotera till Excel och gör vad du vill med datan efter det.XML!
Hur utskriftsvänlig är Eksell på en skala? Finns ju iof en del funktioner där som jag inte kollat.
Annars kan man göra allt i powerpoint... har jag hört.
Flåt
Expotera till Excel och gör vad du vill med datan efter det.
XML!
Quote from Funbeat user on 3 January 2009, 20:54Tack för tipsen. Det funkar ganska ok att exportera till Excel. I Excel kan man ju sedan sortera och förfina datan.
Tack för tipsen. Det funkar ganska ok att exportera till Excel. I Excel kan man ju sedan sortera och förfina datan.