Quote from Guest on 26 August 2013, 23:18Jag har bytt från 305 till 310 och därmed från en lång "platta" fram på pulsbandet till mjukt pulsband. Tyvärr får jag utslag av det nya bandet - något som aldrig hände tidigare.
Någon som känner igen sig?
Någon som har tips??
Jag har bytt från 305 till 310 och därmed från en lång "platta" fram på pulsbandet till mjukt pulsband. Tyvärr får jag utslag av det nya bandet - något som aldrig hände tidigare.
Någon som känner igen sig?
Någon som har tips??
Quote from Funbeat user on 26 August 2013, 23:28Jag fick skavsår vid långpass, alltså av bandet till 305:an och en Garmin-representant bekräftade att många fick det. Hans tips var att tejpa fast med med
s.k kirurgtejp. Har inte hunnit pröva det mer än en enda gång då det funkade bra.Men nu var det ju
Jag fick skavsår vid långpass, alltså av bandet till 305:an och en Garmin-representant bekräftade att många fick det. Hans tips var att tejpa fast med med
s.k kirurgtejp. Har inte hunnit pröva det mer än en enda gång då det funkade bra.
Men nu var det ju
Quote from Funbeat user on 26 August 2013, 23:36Haha -- ja vi är ju nästan grannar i Billdal 😀
Haha -- ja vi är ju nästan grannar i Billdal 😀
Quote from Funbeat user on 26 August 2013, 23:39Helt OT: Har inte du, Kerstin, nämnt en gång att du har bott på Mariehem? För då har ni ju varit grannar där också.
Trist med utslagen. Hoppas du hittar någon lösning.
(Men jag har ffg fått en liten blåsa av pulsbandet, så det kanske kvalificerar mig fö
Helt OT: Har inte du, Kerstin, nämnt en gång att du har bott på Mariehem? För då har ni ju varit grannar där också.
Trist med utslagen. Hoppas du hittar någon lösning.
(Men jag har ffg fått en liten blåsa av pulsbandet, så det kanske kvalificerar mig fö
Quote from Funbeat user on 26 August 2013, 23:47Som det kan bli 😉
Vi som är grannar i Billdal är Garmin och jag. Kerstin har sina rötter i Norrköping och/eller Stockholm om jag minns rätt. Men jag tror du har rätt i att Kerstin bott på Mariehem "för något år sedan" 🙂
Klart du är kvalificerad med e
Som det kan bli 😉
Vi som är grannar i Billdal är Garmin och jag. Kerstin har sina rötter i Norrköping och/eller Stockholm om jag minns rätt. Men jag tror du har rätt i att Kerstin bott på Mariehem "för något år sedan" 🙂
Klart du är kvalificerad med e
Quote from Funbeat user on 26 August 2013, 23:52Aha, fattar. Nog dags att jag går och lägger mig nu...
Men jag har alltså en blåsa = skavsår och jag har en 305:a, så det kanske inte är samma sak.
God natt!
Aha, fattar. Nog dags att jag går och lägger mig nu...
Men jag har alltså en blåsa = skavsår och jag har en 305:a, så det kanske inte är samma sak.
God natt!
Quote from Funbeat user on 27 August 2013, 09:13Jag har för tillfället problem med skavsår från mitt band men det beror nog mest på en mjölkstinn byst som skumpar mer än vanligt och inte riktigt får plats i underkläderna utan puttar omkring på bandet. Prova att dra åt bandet hårdare så det inte är lika
Jag har för tillfället problem med skavsår från mitt band men det beror nog mest på en mjölkstinn byst som skumpar mer än vanligt och inte riktigt får plats i underkläderna utan puttar omkring på bandet. Prova att dra åt bandet hårdare så det inte är lika
Quote from Funbeat user on 27 August 2013, 10:40Klargöra mitt boende: i min ungdom bodde jag i Umeå. Har bott i Stockholm på lite olika ställen sen 1975 med undantag för nästa två år i Norrköping ganska nyligt. Sedan ett år tillbaka åter i Stockholm, Farsta strand. Sen var jag på besök i Umeå i våras o
Klargöra mitt boende: i min ungdom bodde jag i Umeå. Har bott i Stockholm på lite olika ställen sen 1975 med undantag för nästa två år i Norrköping ganska nyligt. Sedan ett år tillbaka åter i Stockholm, Farsta strand. Sen var jag på besök i Umeå i våras o
Quote from Funbeat user on 27 August 2013, 10:55Jösses Kerstin - inte konstigt att vi inte hade järnkoll på läget :D:D
Men vi hade i vart fall ingredienserna 😉
Jösses Kerstin - inte konstigt att vi inte hade järnkoll på läget :D:D
Men vi hade i vart fall ingredienserna 😉
Quote from Funbeat user on 24 September 2013, 08:10Oftast när jag springer med min Forerunner 910 använder jag Polars mjuka pulsbälte (det som följde med min gamla Polar RS400 klocka) med min Garmin sensor monterad på (den passar). Det är mycket skönare än Garmins skavande "mjuka" pulsbälte...
Oftast när jag springer med min Forerunner 910 använder jag Polars mjuka pulsbälte (det som följde med min gamla Polar RS400 klocka) med min Garmin sensor monterad på (den passar). Det är mycket skönare än Garmins skavande "mjuka" pulsbälte...