Quote from Guest on 9 May 2008, 09:00Vad vill ni att vi ska göra i BDA Multisport? Träningsläger, gästföreläsare, blir registrerade under nåt förbund?
Vad vill ni att vi ska göra i BDA Multisport? Träningsläger, gästföreläsare, blir registrerade under nåt förbund?
Quote from Funbeat user on 9 May 2008, 09:10Jag vill ha en snygg tröja i ett funktionsmaterial. Niklas eller Snucke: ni måste ju kunna göra en logga?
Jag vill ha en snygg tröja i ett funktionsmaterial. Niklas eller Snucke: ni måste ju kunna göra en logga?
Quote from Funbeat user on 12 May 2008, 08:39Vi grafiker fixar en logga. Nemas problemas...
Hade varit skoj om BDA annordnade ett vandringsäventyr i Svenska fjällen. Kan om man vill även inkludera skidåkning och/eller mountainbike, kanske flotte, men iaf fall något skoj uppåtlandet där fokus är uppl
Vi grafiker fixar en logga. Nemas problemas...
Hade varit skoj om BDA annordnade ett vandringsäventyr i Svenska fjällen. Kan om man vill även inkludera skidåkning och/eller mountainbike, kanske flotte, men iaf fall något skoj uppåtlandet där fokus är uppl
Quote from Funbeat user on 12 May 2008, 14:32Snucke, tar du fram ett första förslag? Sen kan vi tillsammans (t+) eller (t-)
Snucke, tar du fram ett första förslag? Sen kan vi tillsammans (t+) eller (t-)
Quote from Funbeat user on 24 June 2008, 21:55Kan tänka mig att skida lite i fjällen med intresserade. Kanske även så att de allra yngsta (läs viktor med kompisar) kan åka med i pulka efter sina starka pappor. Majken kan låna nån annan pappa kanske. Läste igår att det ska börjas med direkt tåg mellan
Kan tänka mig att skida lite i fjällen med intresserade. Kanske även så att de allra yngsta (läs viktor med kompisar) kan åka med i pulka efter sina starka pappor. Majken kan låna nån annan pappa kanske. Läste igår att det ska börjas med direkt tåg mellan
Quote from Funbeat user on 24 June 2008, 21:56sen vill jag givetvis ha en funktions-tröja oxå!
(V)
sen vill jag givetvis ha en funktions-tröja oxå!
(V)
Quote from Funbeat user on 26 June 2008, 00:00Tröja i funktionsmaterial med logga på är under arbete! Återkommer med mer info längre fram. Varför är inte din fruga med här? Tränar hon inte? 😉
Tröja i funktionsmaterial med logga på är under arbete! Återkommer med mer info längre fram. Varför är inte din fruga med här? Tränar hon inte? 😉
Quote from Funbeat user on 26 June 2008, 20:27nu är hon med och hon har utsett sin första tävling någonsin inom löpning! 11/8 anordnar Sävast Ski Team en deltävling i sin sommarterrängserie i vårt hemma-spår. då jävlar ska det tävlas!:D
nu är hon med och hon har utsett sin första tävling någonsin inom löpning! 11/8 anordnar Sävast Ski Team en deltävling i sin sommarterrängserie i vårt hemma-spår. då jävlar ska det tävlas!:D
Quote from Funbeat user on 29 June 2008, 12:17Sweet! Ser fram emot att få höra resultatet!
Sweet! Ser fram emot att få höra resultatet!
Quote from Funbeat user on 6 July 2008, 22:19Niklas, jag måste ju kontra med att fråga var Linda är!? 🙂
Niklas, jag måste ju kontra med att fråga var Linda är!? 🙂