Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumBDA MultisportUtveckling?!
You need to log in to create posts and topics.

12

Vad vill ni att vi ska göra i BDA Multisport? Träningsläger, gästföreläsare, blir registrerade under nåt förbund?

Jag vill ha en snygg tröja i ett funktionsmaterial. Niklas eller Snucke: ni måste ju kunna göra en logga?

Vi grafiker fixar en logga. Nemas problemas...
Hade varit skoj om BDA annordnade ett vandringsäventyr i Svenska fjällen. Kan om man vill även inkludera skidåkning och/eller mountainbike, kanske flotte, men iaf fall något skoj uppåtlandet där fokus är uppl

Snucke, tar du fram ett första förslag? Sen kan vi tillsammans (t+) eller (t-)

Kan tänka mig att skida lite i fjällen med intresserade. Kanske även så att de allra yngsta (läs viktor med kompisar) kan åka med i pulka efter sina starka pappor. Majken kan låna nån annan pappa kanske. Läste igår att det ska börjas med direkt tåg mellan

sen vill jag givetvis ha en funktions-tröja oxå!
(V)

Tröja i funktionsmaterial med logga på är under arbete! Återkommer med mer info längre fram. Varför är inte din fruga med här? Tränar hon inte? 😉

nu är hon med och hon har utsett sin första tävling någonsin inom löpning! 11/8 anordnar Sävast Ski Team en deltävling i sin sommarterrängserie i vårt hemma-spår. då jävlar ska det tävlas!:D

Sweet! Ser fram emot att få höra resultatet!

Niklas, jag måste ju kontra med att fråga var Linda är!? 🙂

12