Quote from Guest on 31 July 2007, 09:55Skulle vara kul att få med foto eller bilder i bloggen... En bild säger mer än tusen ord och det kan ju vara rätt kul att få in en bild på sina inliens, skor eller träningspryttlar eller övningar osv... Dessutom saknar jag formattering i texten för blogga
Skulle vara kul att få med foto eller bilder i bloggen... En bild säger mer än tusen ord och det kan ju vara rätt kul att få in en bild på sina inliens, skor eller träningspryttlar eller övningar osv... Dessutom saknar jag formattering i texten för blogga
Quote from mårten jansson on 31 July 2007, 10:05Det har jag också saknat!
Det har jag också saknat!
Quote from Funbeat user on 31 July 2007, 12:13Två saker önskar jag mig:
* Formattering i texten, fetstil, italic och underline räcker faktiskt ganska långt!
* möjlighet att länka till ett träningspass i kalendern eller om det inte går åtminstone hämta datat från en viss dag och peta in i bloggen (om
Två saker önskar jag mig:
* Formattering i texten, fetstil, italic och underline räcker faktiskt ganska långt!
* möjlighet att länka till ett träningspass i kalendern eller om det inte går åtminstone hämta datat från en viss dag och peta in i bloggen (om