Quote from Guest on 29 September 2010, 17:30Jag tycker det vore roligt om bloggen som alla användare kan ha kunde utvecklas något....den är något för basic idag kan jag tycka.
Nu menar jag inte att man nödvändigtvis ska kunna ha olika teman osv (även om det vore kul) men kunna skriva egna html kod
Jag tycker det vore roligt om bloggen som alla användare kan ha kunde utvecklas något....den är något för basic idag kan jag tycka.
Nu menar jag inte att man nödvändigtvis ska kunna ha olika teman osv (även om det vore kul) men kunna skriva egna html kod
Quote from Funbeat user on 29 September 2010, 17:40... inte av alla 😉 simple is sexy, det är väl därför som jag då coh då skriver ett inlägg här.
Edit: och orkar läsa bloggar också för den delen.
... inte av alla 😉 simple is sexy, det är väl därför som jag då coh då skriver ett inlägg här.
Edit: och orkar läsa bloggar också för den delen.
Quote from Funbeat user on 29 September 2010, 19:21...nej det enda jag skulle vilja ha IBLAND är väl möjligheten att välja fet och kursiv stil. Annars saknar jag inget.
...nej det enda jag skulle vilja ha IBLAND är väl möjligheten att välja fet och kursiv stil. Annars saknar jag inget.
Quote from Funbeat user on 29 September 2010, 21:52Håller med Jessie om kursiv och fet stil.
Jag har lagt in you-tube klipp och jag tyckte det var enkelt, är helt oteknisk för övrigt 😉
Håller med Jessie om kursiv och fet stil.
Jag har lagt in you-tube klipp och jag tyckte det var enkelt, är helt oteknisk för övrigt 😉
Quote from Funbeat user on 30 September 2010, 09:32Att bädda in bilder var som helst i texten är högst på min önskelista.
Att bädda in bilder var som helst i texten är högst på min önskelista.
Quote from Funbeat user on 30 September 2010, 10:30Peter: Skriv BILD: direkt följt av en URL.
Enda du behöver göra då är lägga upp bilderna någonstans online före då.
Peter: Skriv BILD: direkt följt av en URL.
Enda du behöver göra då är lägga upp bilderna någonstans online före då.
Quote from Funbeat user on 30 September 2010, 10:34Aha, fungerar det även i bloggen? Hade för mig att jag testat detta...
EDIT: FUNGERAR! Bra då är jag nöjd. Tack.
Aha, fungerar det även i bloggen? Hade för mig att jag testat detta...
EDIT: FUNGERAR! Bra då är jag nöjd. Tack.
Quote from Funbeat user on 30 September 2010, 10:37Japp det funkar, jag gör det ofta.
Japp det funkar, jag gör det ofta.
Quote from Funbeat user on 30 September 2010, 11:53"...men kunna skriva egna html koder kanske skulle gå att ordna vilket ger mer valmöjligheter som ex lägga in youtube klipp etc."
Sandra, det kunde man göra på puls.se förut, vi var en del som lade in allt möjligt på den egna sidan, och någon ändrade tot
"...men kunna skriva egna html koder kanske skulle gå att ordna vilket ger mer valmöjligheter som ex lägga in youtube klipp etc."
Sandra, det kunde man göra på puls.se förut, vi var en del som lade in allt möjligt på den egna sidan, och någon ändrade tot
Quote from Funbeat user on 30 September 2010, 21:47Det ÄR en hel del säkerhetsproblem förknippat med att tillåta html rakt av.
Däremot kan man ju tillåta någon slags uppmärkning för fetstil och liknande.
Det ÄR en hel del säkerhetsproblem förknippat med att tillåta html rakt av.
Däremot kan man ju tillåta någon slags uppmärkning för fetstil och liknande.