Quote from Guest on 3 September 2012, 13:14Helt plötsligt när jag satt och scrollade på Funbeat (med touchpad på laptop som ofta gör att man inte riktigt vet vad man klickar på eller drar i) så hamnade hela Funbeat sidan i ett utzoomat läge där texten och grafiken är så liten att jag knappt ser va
Helt plötsligt när jag satt och scrollade på Funbeat (med touchpad på laptop som ofta gör att man inte riktigt vet vad man klickar på eller drar i) så hamnade hela Funbeat sidan i ett utzoomat läge där texten och grafiken är så liten att jag knappt ser va
Quote from Elias Engqvist on 3 September 2012, 13:24Har du provat ctrl-0
Alltså ctrl och noll-knappen samtidigt
Har du provat ctrl-0
Alltså ctrl och noll-knappen samtidigt
Quote from Funbeat user on 3 September 2012, 13:26Tack, det fungerade.
Det verkar vara en multitouch effekt jag lyckades åstadkomma med zoomning via touchpaden!
Man lär så länge man lever. Är ju van vid multitouch på surfplatta men inte på laptop.Problemet löst.
Tack, det fungerade.
Det verkar vara en multitouch effekt jag lyckades åstadkomma med zoomning via touchpaden!
Man lär så länge man lever. Är ju van vid multitouch på surfplatta men inte på laptop.
Problemet löst.
Quote from Funbeat user on 3 September 2012, 13:34All den utbildningen till spillo.
All den utbildningen till spillo.
Quote from Funbeat user on 3 September 2012, 13:46Såja, du kan säkert hitta ett annat jobb. Tror de anställer på parkförvaltningen.
Såja, du kan säkert hitta ett annat jobb. Tror de anställer på parkförvaltningen.