Quote from Guest on 29 December 2012, 17:45Hej, jag undrar om nån kan hjälpa mig. Jag ämnar under sommaren cykla från hemmet i Dalsland till stugan i Trehörna, en tur på ca 28-30 mil. Nu håller jag på att kolla lämplig rutt. Det jag är lite tveksam på är vägen mellan Linderås och Hålan. Jag har in
Hej, jag undrar om nån kan hjälpa mig. Jag ämnar under sommaren cykla från hemmet i Dalsland till stugan i Trehörna, en tur på ca 28-30 mil. Nu håller jag på att kolla lämplig rutt. Det jag är lite tveksam på är vägen mellan Linderås och Hålan. Jag har in
Quote from Funbeat user on 29 December 2012, 17:55På Trafikverkets sida kan man hitta slitlager/vägbeläggning.
Från Hullaryd kan du cykla norrut och svänga höger när du kommer till väg nr 503 (Bäck, Boet), eller
från Linderås kan du cykla via Tranås och sen ut till Trehörna om du vill hålla dig på belag
På Trafikverkets sida kan man hitta slitlager/vägbeläggning.
Från Hullaryd kan du cykla norrut och svänga höger när du kommer till väg nr 503 (Bäck, Boet), eller
från Linderås kan du cykla via Tranås och sen ut till Trehörna om du vill hålla dig på belag
Quote from Funbeat user on 30 December 2012, 11:47Tack för hjälpen. Jag får se vilken väg jag tar. Kan nog bli över Linderås iaf. Kan vara kul att se lite nya vägar.
Tack för hjälpen. Jag får se vilken väg jag tar. Kan nog bli över Linderås iaf. Kan vara kul att se lite nya vägar.
Quote from Funbeat user on 31 December 2012, 10:12Kartan funkar ju bra, men jag förstår inte hur jag ska få fram data om de enskilda vägarna.. Ser vägnummer på sverigekartan, väljer jag vägnoder blir det bara grå prickar alltihopa och inte mer information för det..
Kartan funkar ju bra, men jag förstår inte hur jag ska få fram data om de enskilda vägarna.. Ser vägnummer på sverigekartan, väljer jag vägnoder blir det bara grå prickar alltihopa och inte mer information för det..
Quote from Funbeat user on 31 December 2012, 13:29I popup-fönstret längst upp till höger trycker du fram "väguppgifter" och "slitlager". Belagda vägar färgas röda och grusvägar gröna. Om du klickar på "Pilen med ett i" i samma popup-fönster så kommer det fram ett i " i en blå rundel" bredvid markören. Du
I popup-fönstret längst upp till höger trycker du fram "väguppgifter" och "slitlager". Belagda vägar färgas röda och grusvägar gröna. Om du klickar på "Pilen med ett i" i samma popup-fönster så kommer det fram ett i " i en blå rundel" bredvid markören. Du
Quote from Funbeat user on 31 December 2012, 14:00Nu funkade det på andra försöket, fick ladda om kartan - första gången hände ingenting.
Tack 🙂
Nu funkade det på andra försöket, fick ladda om kartan - första gången hände ingenting.
Tack 🙂