Quote from Guest on 28 April 2009, 20:22Vad ska man måla vägen med under tävlingar och motionslopp?
Färgen ska hålla för 3 kraftiga regnskurar och bilars förbifart, men samtidigt vara så vattenlöslig att den regnar bort efter 5 skurar, typ!Nån som vet nåt?
Vad ska man måla vägen med under tävlingar och motionslopp?
Färgen ska hålla för 3 kraftiga regnskurar och bilars förbifart, men samtidigt vara så vattenlöslig att den regnar bort efter 5 skurar, typ!
Nån som vet nåt?
Quote from Funbeat user on 28 April 2009, 20:32Rulle och vattenbaserad målarfärg.
Rulle och vattenbaserad målarfärg.
Quote from Lena O on 28 April 2009, 21:00Jag fick ditt mess J-E ...
Tyvärr har jag ingen aning ... jag kanske kan fråga min dotter ...
samma egenskaper som hennes maskara tror jag!! (#)
Jag fick ditt mess J-E ...
Tyvärr har jag ingen aning ... jag kanske kan fråga min dotter ...
samma egenskaper som hennes maskara tror jag!! (#)
Quote from Funbeat user on 28 April 2009, 21:11Skriv "Forza Stefan" tack
Skriv "Forza Stefan" tack
Quote from ellen olsson on 28 April 2009, 21:14Det blir lite fånigt på platten.
Det blir lite fånigt på platten.
Quote from Funbeat user on 28 April 2009, 22:01Vad säger lagen och att måla på vägar?
Vad säger lagen och att måla på vägar?
Quote from Funbeat user on 28 April 2009, 23:42Per, så länge man gör det vitt, och inte svartjobbar så är det lugnt.
Per, så länge man gör det vitt, och inte svartjobbar så är det lugnt.
Quote from Funbeat user on 5 May 2009, 12:18Googlat lite och pulverkrita verkar finnas på färgaffärerna men fråga där så du inte får nån kalkblandning som sitter till nästa års HR.
Eller fråga de som pilade förra årets Nationaldagslopp - de hade målat finfina stora pilar.
Googlat lite och pulverkrita verkar finnas på färgaffärerna men fråga där så du inte får nån kalkblandning som sitter till nästa års HR.
Eller fråga de som pilade förra årets Nationaldagslopp - de hade målat finfina stora pilar.
Quote from Zsuzsi Zsédely on 5 May 2009, 19:37Fick följande recept från en klubb-kamrat i HCK:
2-3 dl krita till 5 l tapetklister (vanlig som man blandar med vatten)
Vid risk för regn måla så sent som möjligt och gör tapetklistret tjockare.Det anammar jag med hull och hår! Appliceras lämpligen med
Fick följande recept från en klubb-kamrat i HCK:
2-3 dl krita till 5 l tapetklister (vanlig som man blandar med vatten)
Vid risk för regn måla så sent som möjligt och gör tapetklistret tjockare.
Det anammar jag med hull och hår! Appliceras lämpligen med
Quote from Funbeat user on 6 May 2009, 10:43Är det inte risk för halka om man har tapetklister på vägen? Låter fiffigt annars.
Är det inte risk för halka om man har tapetklister på vägen? Låter fiffigt annars.