Quote from Guest on 4 February 2011, 19:44Är det fler än jag som har vääääldigt många inlägg?
Just nu har jag 361 st men så många grupper är jag inte med i så det skulle generera så många.
Är det fler än jag som har vääääldigt många inlägg?
Just nu har jag 361 st men så många grupper är jag inte med i så det skulle generera så många.
Quote from Funbeat user on 4 February 2011, 19:54Jag hade 1, och det var ditt.
Jag hade 1, och det var ditt.
Quote from Funbeat user on 4 February 2011, 19:55Samma här som tidigare inlägg.
Samma här som tidigare inlägg.
Quote from Funbeat user on 4 February 2011, 20:00Inte mer än normalt. Dvs. det fluktuerar mellan 0 och 3000.
Inte mer än normalt. Dvs. det fluktuerar mellan 0 och 3000.
Quote from Funbeat user on 4 February 2011, 20:21Längst ner på sidan med oläst kan du välja om du vill visa antal olästa diskussioner eller antal olästa inlägg.
Längst ner på sidan med oläst kan du välja om du vill visa antal olästa diskussioner eller antal olästa inlägg.
Quote from Elias Engqvist on 4 February 2011, 21:02Jag har 67 olästa!
Jag har 67 olästa!
Quote from Funbeat user on 4 February 2011, 21:03Jag är nere på 90 nu, bulkmarkerade drygt 800 som lästa... borde gå ur några grupper tror jag.
Jag är nere på 90 nu, bulkmarkerade drygt 800 som lästa... borde gå ur några grupper tror jag.
Quote from ellen olsson on 4 February 2011, 21:070 här. Det lönar sig att gå ur jobbiga grupper och att kväva löpningstrådarna i sin linda med "MSO".
0 här. Det lönar sig att gå ur jobbiga grupper och att kväva löpningstrådarna i sin linda med "MSO".
Quote from Funbeat user on 4 February 2011, 21:11Gå ur Singel-gruppen så blir det hanterbart.
Gå ur Singel-gruppen så blir det hanterbart.
Quote from Funbeat user on 4 February 2011, 21:13Man ska inte gå ur singelgruppen om man inte har osinglat sig. Det kan löna sig (H:)
*Sitter med en väldigt fin funbeatkille i soffan med varsin dator* (L)
Man ska inte gå ur singelgruppen om man inte har osinglat sig. Det kan löna sig (H:)
*Sitter med en väldigt fin funbeatkille i soffan med varsin dator* (L)