Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Om man kör nån slags multisport, så kan det väl hända att all utrustning inte är med på hela rundan. Skulle önska att man kunde justera tid och/eller längd när man väl kopplat utrustningen till passet.

Idag tex körde jag Duathlon. Skulle velat regga 29 m

Fast vill du ändå inte veta tiderna för de olika momenten?
När jag tävlade i triathlon reggade jag 0 minuter på mitt triathlonpass, sedan reggade jag tiderna på simning, cykel och löpning istället och kopplade cykeln till cyklingen och skorna till löpning

Tja, det är ju baksidan... Fast jag tycker det ser så fult ut i kalendern (har lite estetiska störningar) och skulle vilja att tårtstatistiken gav en bit åt duathlon snarare än löpning och cykling.

Äsch. Jag vet inte.

...förresten. Varför reggade du triathlon överhuvudtaget om det ändå blev 0 minuter?

Man kan se antal pass.

+1 på Mikaels förfrågan. För mig är det mer naturligt att registrera en triathlon-tävling som just "Triathlon" i min träningsdagbok. Mina splittider skriver jag i löptexten för passet.

När jag kör dubbelpass träning, tex. löpning direkt efter cykling reg

"...förresten. Varför reggade du triathlon överhuvudtaget om det ändå blev 0 minuter? "

För att kunna söka upp triathlon-passet enklare + att skriva lite om tävlingen som helhet,