Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSå fungerar FunBeatVälja träningstyp
You need to log in to create posts and topics.

12

Jag har svårt att hitta vissa träningstyper då scroll-listan verkar ha en begränsad, typ 20 rader. Det är svårt att leta upp någon bra träningstyp om man inte vet exakt vad den heter. Jag vill ha fri möjlighet att scrolla hela listan utan några begränsnin

Attans! Jag hoppades att någon annan hade svarat på det. Jag vill också veta hur man får fram hela träningstypslistan.

Jag har svarat på det i andra inlägg. Om du skapar ett mål så kan du se hela listan.

Det går även att gå direkt till källan:
http://www.funbeat.se/_javascript/trainingtypes.aspx

Jo, jag vet, men jag hittade inte diskussionen där du hade skrivit det.

Jag kan också tycka att det är lite frustrerande att behöva lägga så mycket tid på att leta fram svaret på ens frågor.

En utökning av FAQ:n kanske är på sin plats? 🙂

Äntligen är jag klar med ett nytt Greasemonkey-skript som löser det här problemet. Det var en rejäl utmaning att få till något smart. Efter många försök så gav jag till slut upp mina försök manipulera de javascript som Funbeat har och lade istället till e

Jag längtar efter scriptet remove_almost_all_training_types.js

+1 på Christer. Ännu bättre vore scriptet remove_all_"training"_types.js

Jo, Anders, i praktiken är det nog ungefär samma script!

+1 på båda önskningarna. 🙂

Jag får ta mig en funderar på hur man kan göra.
Det bästa vore nog att varje användare själv kan välja vilka träningstyper som är intressant att ha kvar.
Tyvärr klarar nog inte jag av att fixa till Funbeats egna fält (jag har för dåliga kunskaper i Grease

12