Quote from Guest on 16 April 2012, 09:27Jag har svårt att hitta vissa träningstyper då scroll-listan verkar ha en begränsad, typ 20 rader. Det är svårt att leta upp någon bra träningstyp om man inte vet exakt vad den heter. Jag vill ha fri möjlighet att scrolla hela listan utan några begränsnin
Jag har svårt att hitta vissa träningstyper då scroll-listan verkar ha en begränsad, typ 20 rader. Det är svårt att leta upp någon bra träningstyp om man inte vet exakt vad den heter. Jag vill ha fri möjlighet att scrolla hela listan utan några begränsnin
Quote from Funbeat user on 16 April 2012, 09:37Attans! Jag hoppades att någon annan hade svarat på det. Jag vill också veta hur man får fram hela träningstypslistan.
Attans! Jag hoppades att någon annan hade svarat på det. Jag vill också veta hur man får fram hela träningstypslistan.
Quote from Camilla Höög on 16 April 2012, 10:03Jag har svarat på det i andra inlägg. Om du skapar ett mål så kan du se hela listan.
Det går även att gå direkt till källan:
http://www.funbeat.se/_javascript/trainingtypes.aspx
Jag har svarat på det i andra inlägg. Om du skapar ett mål så kan du se hela listan.
Det går även att gå direkt till källan:
http://www.funbeat.se/_javascript/trainingtypes.aspx
Quote from Funbeat user on 16 April 2012, 10:33Jo, jag vet, men jag hittade inte diskussionen där du hade skrivit det.
Jag kan också tycka att det är lite frustrerande att behöva lägga så mycket tid på att leta fram svaret på ens frågor.
En utökning av FAQ:n kanske är på sin plats? 🙂
Jo, jag vet, men jag hittade inte diskussionen där du hade skrivit det.
Jag kan också tycka att det är lite frustrerande att behöva lägga så mycket tid på att leta fram svaret på ens frågor.
En utökning av FAQ:n kanske är på sin plats? 🙂
Quote from Camilla Höög on 17 April 2012, 13:50Äntligen är jag klar med ett nytt Greasemonkey-skript som löser det här problemet. Det var en rejäl utmaning att få till något smart. Efter många försök så gav jag till slut upp mina försök manipulera de javascript som Funbeat har och lade istället till e
Äntligen är jag klar med ett nytt Greasemonkey-skript som löser det här problemet. Det var en rejäl utmaning att få till något smart. Efter många försök så gav jag till slut upp mina försök manipulera de javascript som Funbeat har och lade istället till e
Quote from Elias Engqvist on 17 April 2012, 13:52Jag längtar efter scriptet remove_almost_all_training_types.js
Jag längtar efter scriptet remove_almost_all_training_types.js
Quote from Funbeat user on 17 April 2012, 14:16+1 på Christer. Ännu bättre vore scriptet remove_all_"training"_types.js
+1 på Christer. Ännu bättre vore scriptet remove_all_"training"_types.js
Quote from Elias Engqvist on 17 April 2012, 14:48Jo, Anders, i praktiken är det nog ungefär samma script!
Jo, Anders, i praktiken är det nog ungefär samma script!
Quote from ellen olsson on 17 April 2012, 14:49+1 på båda önskningarna. 🙂
+1 på båda önskningarna. 🙂
Quote from Camilla Höög on 17 April 2012, 15:07Jag får ta mig en funderar på hur man kan göra.
Det bästa vore nog att varje användare själv kan välja vilka träningstyper som är intressant att ha kvar.
Tyvärr klarar nog inte jag av att fixa till Funbeats egna fält (jag har för dåliga kunskaper i Grease
Jag får ta mig en funderar på hur man kan göra.
Det bästa vore nog att varje användare själv kan välja vilka träningstyper som är intressant att ha kvar.
Tyvärr klarar nog inte jag av att fixa till Funbeats egna fält (jag har för dåliga kunskaper i Grease