Quote from Guest on 11 November 2009, 18:26Om man väljer vikt som innehåll för linje i ett diagram så får man en alternativ y-axel som sträcker sig från 0 till lite mer än vad man väger. Det vore bra om man kunde välja startvärde (om 100 år väger vi kanske alla 0 kilo men sannolikt inte så länge v
Om man väljer vikt som innehåll för linje i ett diagram så får man en alternativ y-axel som sträcker sig från 0 till lite mer än vad man väger. Det vore bra om man kunde välja startvärde (om 100 år väger vi kanske alla 0 kilo men sannolikt inte så länge v
Quote from Funbeat user on 11 November 2009, 18:36Jag håller med. De viktändringar som skett syns knappt när diagrammet utgår från 0 kg. Kanske bra så att inte viktökningen syns så tydligt 😉
Jag håller med. De viktändringar som skett syns knappt när diagrammet utgår från 0 kg. Kanske bra så att inte viktökningen syns så tydligt 😉
Quote from mårten jansson on 11 November 2009, 23:14Jag håller också med. Egentligen tycker jag att grafen borde anpassas själv efter vad för värden man sätter och ställa in sig så att den går en bit under lägsta och en bit över högsta.
Jag håller också med. Egentligen tycker jag att grafen borde anpassas själv efter vad för värden man sätter och ställa in sig så att den går en bit under lägsta och en bit över högsta.
Quote from Funbeat user on 12 November 2009, 08:28Jag håller med!
får ni era inställningar till att bli standard så diagrammaet visas som ni vill ha det nästa gång ni går in på sidan eller måste ni som jag ställa in dem igen varje gång?/Björnen
Jag håller med!
får ni era inställningar till att bli standard så diagrammaet visas som ni vill ha det nästa gång ni går in på sidan eller måste ni som jag ställa in dem igen varje gång?
/Björnen
Quote from mårten jansson on 12 November 2009, 09:00Diagrammet får man ställa in varje gång... Det tycker inte jag spelar lika stor roll, jag vill ofta olika saker där.
Diagrammet får man ställa in varje gång... Det tycker inte jag spelar lika stor roll, jag vill ofta olika saker där.