Quote from Guest on 20 October 2009, 08:41Tror att den här diskussionen har varit uppe tidigare, men kommer inte ihåg hur den slutade. Så återigen:
Även om man har sin träning hemlig, eller bara synlig för träningskompisar, så skulle det vara bra att kunna välja att göra vissa pass synliga för a
Tror att den här diskussionen har varit uppe tidigare, men kommer inte ihåg hur den slutade. Så återigen:
Även om man har sin träning hemlig, eller bara synlig för träningskompisar, så skulle det vara bra att kunna välja att göra vissa pass synliga för a
Quote from Funbeat user on 20 October 2009, 08:51Det är en intressant idé faktiskt. Jag ska fundera över den. Dock är det en mkt stor ändring, så det kommer att dröja om det blir aktuellt.
Det är en intressant idé faktiskt. Jag ska fundera över den. Dock är det en mkt stor ändring, så det kommer att dröja om det blir aktuellt.
Quote from Jan Lundquist on 20 October 2009, 08:57På facebook kan man ju dela in sina vänner i olika grupper/katerier man kan visa olika info för. Kanske nåt att bygga vidare på?
På facebook kan man ju dela in sina vänner i olika grupper/katerier man kan visa olika info för. Kanske nåt att bygga vidare på?
Quote from Funbeat user on 20 October 2009, 09:01Facebook lyckades förvirra väldigt många genom sina mkt detaljerade styrningar kring vad som ska visas och inte visas. Det är stor risk att det blir för komplicerat.
Facebook lyckades förvirra väldigt många genom sina mkt detaljerade styrningar kring vad som ska visas och inte visas. Det är stor risk att det blir för komplicerat.
Quote from Jan Lundquist on 20 October 2009, 09:31Aha, så olika det kan vara. Jag tycker det funkar bra!
Aha, så olika det kan vara. Jag tycker det funkar bra!
Quote from Funbeat user on 20 October 2009, 16:15Det hade ju varit ett steg på vägen att kunna välja vilka av de grupper man är med i som ska kunna se ens träning, förutom ingen/vänner/alla.
Det hade ju varit ett steg på vägen att kunna välja vilka av de grupper man är med i som ska kunna se ens träning, förutom ingen/vänner/alla.
Quote from Funbeat user on 20 October 2009, 18:33Vad är det som är så hemligt med ens träning???????????...Tja det vill säga om man inte siktar på OS, VM.DM,SM, etc......Trodde att det var därför som man reggade träningen för att andra kunde se och förfäras..??!!?;);)
Vad är det som är så hemligt med ens träning???????????...Tja det vill säga om man inte siktar på OS, VM.DM,SM, etc......Trodde att det var därför som man reggade träningen för att andra kunde se och förfäras..??!!?;);)
Quote from Funbeat user on 20 October 2009, 19:13Jag tror att det finns en del, kanske främst kvinnor, som inte vill visa att de regelbundet springer en viss runda i en viss skog.
Jag tror att det finns en del, kanske främst kvinnor, som inte vill visa att de regelbundet springer en viss runda i en viss skog.
Quote from Funbeat user on 20 October 2009, 20:44ÅÅ, så har jag aldrig tänkt. Men det ligger verkligen nåt i det. Hmmm tål att tänkas på om man kör samma slinga.
ÅÅ, så har jag aldrig tänkt. Men det ligger verkligen nåt i det. Hmmm tål att tänkas på om man kör samma slinga.
Quote from Funbeat user on 20 October 2009, 20:45Framför allt kanske inte planerade pass ska vara synliga, om man ser det ur den aspekten?
Framför allt kanske inte planerade pass ska vara synliga, om man ser det ur den aspekten?