Quote from Guest on 6 January 2010, 15:13Hej på dig som blivit del i denna grupp. Syftet med gruppen är att hjälpa vårt, förhoppningsvis, stora gäng som satsar på att genomföra en klassiker under 2011. Gruppen är inte offentlig men ni är hjärtligt välkommna att bjuda in andra att bli del av grup
Hej på dig som blivit del i denna grupp. Syftet med gruppen är att hjälpa vårt, förhoppningsvis, stora gäng som satsar på att genomföra en klassiker under 2011. Gruppen är inte offentlig men ni är hjärtligt välkommna att bjuda in andra att bli del av grup
Quote from Funbeat user on 6 January 2010, 15:23Ska bli jätteroligt att följa Fredriks och hans vänners väg mot en klassiker 2011 ;).
Gillar namnet, f e fyndigt!
Ska bli jätteroligt att följa Fredriks och hans vänners väg mot en klassiker 2011 ;).
Gillar namnet, f e fyndigt!
Quote from Funbeat user on 6 January 2010, 18:18Jag peppar och stöttar gärna! Vet dock inte om jag är fel ute, är det Fredrik som ska göra klassikern och ska peppas eller är det alla som är medlemmar i gruppen eller kan man bara peppa, i så fall kanske jag måste ta mig en liten funderare.
Jag peppar och stöttar gärna! Vet dock inte om jag är fel ute, är det Fredrik som ska göra klassikern och ska peppas eller är det alla som är medlemmar i gruppen eller kan man bara peppa, i så fall kanske jag måste ta mig en liten funderare.
Quote from Funbeat user on 6 January 2010, 21:22Om alla är med och peppar kanske vi kan övertygar de (Linda mfl) tveksamma om att satsa. Om inte annars behövs alla pepp och hejarop vi kan få!
Och Helena, jag ser dig som ankare i laget!
Om alla är med och peppar kanske vi kan övertygar de (Linda mfl) tveksamma om att satsa. Om inte annars behövs alla pepp och hejarop vi kan få!
Och Helena, jag ser dig som ankare i laget!
Quote from Funbeat user on 10 January 2010, 21:15Jaha, då har man gått med i gruppen. Jag låter det dock än så länge vara osagt om jag siktar på klassikern eller inte.
Jaha, då har man gått med i gruppen. Jag låter det dock än så länge vara osagt om jag siktar på klassikern eller inte.
Quote from Funbeat user on 13 January 2010, 15:49Ankare.. oj oj oj, här avancerar man snabbt!
Ankare.. oj oj oj, här avancerar man snabbt!
Quote from Funbeat user on 13 January 2010, 16:45Jaha det här var ju ett trevligt initiativ.... Har du inte lärt dig Klas att du inte ska lyssna på vad pojkar i gröna trikåer säger efter att de har druckigt för mycket rusdrycker och dessutom är emotionellt sårbara med tanke på allvaret i deccenieskiftes
Jaha det här var ju ett trevligt initiativ.... Har du inte lärt dig Klas att du inte ska lyssna på vad pojkar i gröna trikåer säger efter att de har druckigt för mycket rusdrycker och dessutom är emotionellt sårbara med tanke på allvaret i deccenieskiftes
Quote from Funbeat user on 13 January 2010, 23:06Gött! Då har vi både ankare och General Manager på plats. Då är det bara att boka in träningslägret i Spanien en långhelg under oktober-november så är årets upplägg klart.
Gött! Då har vi både ankare och General Manager på plats. Då är det bara att boka in träningslägret i Spanien en långhelg under oktober-november så är årets upplägg klart.