Quote from Guest on 20 July 2010, 11:06Nu kan vi behålla kontakten samt starta upp ny satsning för framtida segrar... Nä, det var ju fel motionsform
Nu kan vi behålla kontakten samt starta upp ny satsning för framtida segrar... Nä, det var ju fel motionsform
Quote from Funbeat user on 20 July 2010, 11:16En bra ide! Varje ny medlem och varje nytt cykeltramp som inte gjorts förut är en seger för någon.
Ny dag - nya möjligheter!För Er som tittar in. VÄLKOMNA!
Gör ett inlägg...
En bra ide! Varje ny medlem och varje nytt cykeltramp som inte gjorts förut är en seger för någon.
Ny dag - nya möjligheter!
För Er som tittar in. VÄLKOMNA!
Gör ett inlägg...
Quote from Funbeat user on 20 July 2010, 21:24Hallå,
Jag har inte bestämt mig ännu om jag vill försöka pressa tiden i nästa års VR eller ej. Men jag har som sagt 43 dagar kvar att bestämma mig på. Det får bli min semesterfundering för jag börjar semestern på lördag!
Kramar från Göteborg 🙂
Hallå,
Jag har inte bestämt mig ännu om jag vill försöka pressa tiden i nästa års VR eller ej. Men jag har som sagt 43 dagar kvar att bestämma mig på. Det får bli min semesterfundering för jag börjar semestern på lördag!
Kramar från Göteborg 🙂
Quote from Funbeat user on 20 July 2010, 21:36Vi har väl inga tidskrav på varandra? Vi kör i vår takt men i grupp. Vissa i Stockholm börjar prata om SUB9.
Själv satsar jag på SUB 10 år 2012. Måste hinna träna lite också 🙂
Vi har väl inga tidskrav på varandra? Vi kör i vår takt men i grupp. Vissa i Stockholm börjar prata om SUB9.
Själv satsar jag på SUB 10 år 2012. Måste hinna träna lite också 🙂
Quote from Funbeat user on 19 August 2010, 20:46Hej alla!
Hoppas Ni sett utskicket från Krister och att Ni nappar på nästa års VR. Det är klart att vi ska köra även nästa år och vad målsättningen anbelangar så måste det väl vara gemensam start, körning i grupp och gemensam målgång... Resten beror på v
Hej alla!
Hoppas Ni sett utskicket från Krister och att Ni nappar på nästa års VR. Det är klart att vi ska köra även nästa år och vad målsättningen anbelangar så måste det väl vara gemensam start, körning i grupp och gemensam målgång... Resten beror på v