Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

12

Vällingbymilen.
klubb Duvbo IK
Hemsida: http://www4.idrottonline.se/default.aspx?id=313101

Letat ett tidigt lopp eftersom jag missar premiärmilen. Det här var ju kanon! Visst är det en öppen tävling (för vem som helst menar jag)?

Hej

Ja, det är en öppen tävling som anordnas av duvbo-förening om jag minns rätt. Man kan anmäla sig in i det sista fast då kostar det 50 kr mer eller dylikt.
Har sprungit loppet två gånger och det brukar vara en jättetrevlig tillställning. Milloppet ("

Tack för svaret Markus! (Och snygg hatt (t+))

Kollade in banan och det ser ut som att starten inte ligger alltför långt från t-banestationen (jag åker kommunalt). Finns det ombytesmöjligheten/möjlighet att lämna in väska? Duschar nog hemma men det är bra

Ja, ibland har man kunnat lämna sitt material vid kansliet som 2008,2009 låg vid cafeet: trappan (till höger när man kommer upp från t-banan uppgång vällingby centrum)
Ett annat år hänvisade kansliet till vällingby simhall om jag minns rätt.

Lite mer mi

Oj, så få som 40-50 st. Gäller att pinna på då så man inte hamnar pinsamt sist 😉

Borde de inte öppna anmälningarna snart? Senaste inlägget jag ser är det som skrevs 27 november om att de prel.bestämt datum..

Jag får ta med min egen hejaklack så får jag

>Oj, så få som 40-50 st. Gäller att pinna på då så man inte hamnar pinsamt sist

räcker upp handen Typ näst sist på Springtimemilen 2008. Jag var glad att det fanns maralöpare kvar på banan i alla fall

Katarina,

Du är ju garanterad en plats bland de 50 första bara du kommer i mål!

Haha Ja, det är ju inte ofta det händer!

Har nu lagt in loppet i kalendern (ingen garanti för att det blir av men ändå...)
Antar att "Vi återkommer med inbjudan strax här på hemsidan." är lite olika lång tid för olika personer med tanke på att det skrevs 2011-01-19 😉

12