Quote from Guest on 7 January 2007, 01:06Hade det inte varit tuft att kunna välja en avatar som förändrar sig lite efter hur mycket man tränar? 🙂
Tränar man ingenting på en vecka så blir den lite tjockare, går det två veckor med minimalt med träning så blir den än lite tjockare och så vidare?
Hade det inte varit tuft att kunna välja en avatar som förändrar sig lite efter hur mycket man tränar? 🙂
Tränar man ingenting på en vecka så blir den lite tjockare, går det två veckor med minimalt med träning så blir den än lite tjockare och så vidare?
Quote from Lena O on 7 January 2007, 01:16*skrattar* skitkul idé ....
varför inte ta en bild på dig själv efter varje vecka och ladda upp den.
*skrattar* skitkul idé ....
varför inte ta en bild på dig själv efter varje vecka och ladda upp den.
Quote from Funbeat user on 7 January 2007, 03:06För att jag har ingen digitalkamera :p
För att jag har ingen digitalkamera :p
Quote from mårten jansson on 7 January 2007, 09:57Det skulle ju iaf få en att träna ordentligt! Jag hade tyckt att det var kul!
Det skulle ju iaf få en att träna ordentligt! Jag hade tyckt att det var kul!
Quote from Lena O on 7 January 2007, 10:32Marie: Jag menade inte just dig. Det var mer som ett förslag 😀
Marie: Jag menade inte just dig. Det var mer som ett förslag 😀
Quote from Linnea Persson on 7 January 2007, 12:35Det skulle vara en lite extra sporre att komma iväg och träna de dagar då det känns lite trögt tycker jag. På sidan shapelink.se som också är en träningsdagbok + forum så väljer man inte avatar själv utan alla har fyra eller fem gubbr som markeras beroend
Det skulle vara en lite extra sporre att komma iväg och träna de dagar då det känns lite trögt tycker jag. På sidan shapelink.se som också är en träningsdagbok + forum så väljer man inte avatar själv utan alla har fyra eller fem gubbr som markeras beroend
Quote from Fredrik Närenfors on 7 January 2007, 13:44Ehh... ja... alltså.... Min dotter är ofta inne på djur.nu och där matar man kaniner och sånt och får poäng på utställningar om man sköter om dom osv. Ni skulle ju kunna låtsas att ni var en av kaninerna 🙂
Skämt åsido. Ju mer jag tränar ju mer går jag
Ehh... ja... alltså.... Min dotter är ofta inne på djur.nu och där matar man kaniner och sånt och får poäng på utställningar om man sköter om dom osv. Ni skulle ju kunna låtsas att ni var en av kaninerna 🙂
Skämt åsido. Ju mer jag tränar ju mer går jag
Quote from Lotta Lindström on 7 January 2007, 14:20>Kommer ni ihåg när tv-programmet gladiatorerna var riktigt stort på tv4, då kunde man skapa en egen gliator på deras hemsida, den ändrades beroende på hur man tog hand om den (eller inte tog hand om den).
Vad kul att du nämner det. Tänkte på precis sam
>Kommer ni ihåg när tv-programmet gladiatorerna var riktigt stort på tv4, då kunde man skapa en egen gliator på deras hemsida, den ändrades beroende på hur man tog hand om den (eller inte tog hand om den).
Vad kul att du nämner det. Tänkte på precis sam
Quote from Catharina Brattlin on 7 January 2007, 19:42Idén är kul, tycker jag, men håller med Per...att förutsättningarna är ju inte lika för alla.
Min avatar hade fått bli en sträckgubbe under en period med lite eller ingen träning...;)
Idén är kul, tycker jag, men håller med Per...att förutsättningarna är ju inte lika för alla.
Min avatar hade fått bli en sträckgubbe under en period med lite eller ingen träning...;)
Quote from mårten jansson on 7 January 2007, 19:53Jag håller visserligen också med Per, men när du går upp så är det väl inte så att du blir fetare, utan mer muskulös?
Så en gubbe som blir rund som en badboll när man inte tränat på en vecka (om det nu är det som räknas) kommer ju alla ändå förstå vad so
Jag håller visserligen också med Per, men när du går upp så är det väl inte så att du blir fetare, utan mer muskulös?
Så en gubbe som blir rund som en badboll när man inte tränat på en vecka (om det nu är det som räknas) kommer ju alla ändå förstå vad so