Quote from Guest on 10 June 2008, 07:38Hej på er.
Nu finns det en vänlig själ någonstans där ute som var vänlig nog att ta hand om ett av mina brors hjul (Campagnolo, Zonda) efter Energitrampet i Västerås den 31/5. Du vänliga själ hör av dig till mig så att vi/jag kan skicka tillbaka det till
Hej på er.
Nu finns det en vänlig själ någonstans där ute som var vänlig nog att ta hand om ett av mina brors hjul (Campagnolo, Zonda) efter Energitrampet i Västerås den 31/5. Du vänliga själ hör av dig till mig så att vi/jag kan skicka tillbaka det till
Quote from Bengt Askerfelt on 10 June 2008, 07:48Om det är en klåfingrig tjuv så kan du även få låna min kompis 3-årige sons bästa hämnd. Han sa- efter att ha blivit biten av en annan 3-åring- att han skulle förvandla sig till en dinosaurie, äta upp förövaren och sedan bajsa ut honom!
(H)
Om det är en klåfingrig tjuv så kan du även få låna min kompis 3-årige sons bästa hämnd. Han sa- efter att ha blivit biten av en annan 3-åring- att han skulle förvandla sig till en dinosaurie, äta upp förövaren och sedan bajsa ut honom!
(H)
Quote from Lena O on 10 June 2008, 07:50WOW! Introducerar honom till kommunpolitikerna i Mölndal 😀
WOW! Introducerar honom till kommunpolitikerna i Mölndal 😀
Quote from Funbeat user on 10 June 2008, 14:24Ja tack (t+)
Ja tack (t+)
Quote from Funbeat user on 10 June 2008, 14:32Hej Jannike.
Japp, den var bra. Så om det nu är en "klåfingrig tjuv", vilket jag inte tror/hoppas, men om. Må Jannikes kompis 3 årige son, förvandla sig till en dinosaurie, äta upp dig, för att sedan bajsa ut dig, lik den lilla XXX du är.
Vänligen
P.
Hej Jannike.
Japp, den var bra. Så om det nu är en "klåfingrig tjuv", vilket jag inte tror/hoppas, men om. Må Jannikes kompis 3 årige son, förvandla sig till en dinosaurie, äta upp dig, för att sedan bajsa ut dig, lik den lilla XXX du är.
Vänligen
P.
Quote from Funbeat user on 10 June 2008, 14:34Vad betyder XXX? 😀
Vad betyder XXX? 😀
Quote from Funbeat user on 10 June 2008, 14:35Hej CR.
Det är det man normalt bajsar ut;)
Vänligen
P.
Hej CR.
Det är det man normalt bajsar ut;)
Vänligen
P.
Quote from Funbeat user on 10 June 2008, 15:03poh?
poh?
Quote from Funbeat user on 10 June 2008, 15:48Jag har Bontrager XXX lite hjul och du ger fan i dem!
Annars kan det vara XXX-filmer från USA som kan innehålla både det ena och andra.
Jag har Bontrager XXX lite hjul och du ger fan i dem!
Annars kan det vara XXX-filmer från USA som kan innehålla både det ena och andra.
Quote from Funbeat user on 10 June 2008, 18:32Är det inte mer gymnastik än cykel i dem? 😉 😉
Är det inte mer gymnastik än cykel i dem? 😉 😉