Quote from Guest on 21 April 2011, 11:05Halvmaraton, kvartsmaraton eller 4,6km i motionsklass på nya fin bana. Start och mål i centrala Vännäs vid ICA. Första start kl 11.30 (minirundan). Halvmaraton startar 12.00.
Ingår i Västerbottens Grand Prix men är framförallt ett utmärkt tävlingstillfä
Halvmaraton, kvartsmaraton eller 4,6km i motionsklass på nya fin bana. Start och mål i centrala Vännäs vid ICA. Första start kl 11.30 (minirundan). Halvmaraton startar 12.00.
Ingår i Västerbottens Grand Prix men är framförallt ett utmärkt tävlingstillfä
Quote from Funbeat user on 21 April 2011, 11:15Är det någon som vet bansträckningen för Vännäs Halvmaraton? Det finns ju inte med på inbjudan... och det är ju inte samma som den gamla eftersom start och mål är vid ICA...
Är det någon som vet bansträckningen för Vännäs Halvmaraton? Det finns ju inte med på inbjudan... och det är ju inte samma som den gamla eftersom start och mål är vid ICA...
Quote from Funbeat user on 25 April 2011, 13:44Ja, jag är också nyfiken på bansträckningen. Den gamla sträckningen var ju väldigt snabb! Nån som vet nåt?
Ja, jag är också nyfiken på bansträckningen. Den gamla sträckningen var ju väldigt snabb! Nån som vet nåt?
Quote from Funbeat user on 26 April 2011, 12:51Ny sträckning i år. Lukas Borgemo är den som dragit och ritat upp banan. Han vet 🙂
Ny sträckning i år. Lukas Borgemo är den som dragit och ritat upp banan. Han vet 🙂
Quote from Funbeat user on 27 April 2011, 19:20Jag har kollat lite och följande gäller: Bansträckningen är precis som tidigare med enda skillnaden att starten är efter centrumgatan i Vännäs istället för där den tidigare var. Detta innebär att det blir lite längre uppförsbacke tidigt och lite längre ut
Jag har kollat lite och följande gäller: Bansträckningen är precis som tidigare med enda skillnaden att starten är efter centrumgatan i Vännäs istället för där den tidigare var. Detta innebär att det blir lite längre uppförsbacke tidigt och lite längre ut
Quote from Funbeat user on 3 May 2011, 11:28Ok. Tack. Då blir vi alltså inte av med mördarbacken... 🙂
Den känns rätt bra i benen efter 18-19km
Ok. Tack. Då blir vi alltså inte av med mördarbacken... 🙂
Den känns rätt bra i benen efter 18-19km
Quote from Funbeat user on 5 May 2011, 22:09Någon som åker från Ö-vik som man skulle kunna få åka med dit, skall vidare eftreåt. Det skulle vara jättesnällt.
Någon som åker från Ö-vik som man skulle kunna få åka med dit, skall vidare eftreåt. Det skulle vara jättesnällt.
Quote from Funbeat user on 9 May 2011, 08:05Mycket trevlig tillställning. Stor tack till alla arrangörer!
Mycket trevlig tillställning. Stor tack till alla arrangörer!