Quote from Guest on 25 February 2011, 20:22Mina vänner här på Funbeat kan se alla vänner/kontakter jag har men jag kan inte se deras. Går det att ändra?
Mina vänner här på Funbeat kan se alla vänner/kontakter jag har men jag kan inte se deras. Går det att ändra?
Quote from Funbeat user on 25 February 2011, 20:32Du får tvinga dom att avslöja sina vänner. Det sköter var och en efter intresse.
Du får tvinga dom att avslöja sina vänner. Det sköter var och en efter intresse.
Quote from Funbeat user on 25 February 2011, 20:42Ja men HUR! 🙂 Viljan finns!
Ja men HUR! 🙂 Viljan finns!
Quote from Camilla Höög on 25 February 2011, 20:43Det är som David säger. Du får "tvinga" dina vänner att lägga till boxen "Mina träningskompisar".
Det är som David säger. Du får "tvinga" dina vänner att lägga till boxen "Mina träningskompisar".
Quote from Funbeat user on 25 February 2011, 20:53Haha, tvång behövs inte, vi har letat febrilt!! Tack för hjälpen båda två! 🙂
Haha, tvång behövs inte, vi har letat febrilt!! Tack för hjälpen båda två! 🙂
Quote from Magnus Gelang on 25 February 2011, 22:11Menar du att man kan se vänners vänner? Det trodde inte jag man kunde här på funbeat.
Menar du att man kan se vänners vänner? Det trodde inte jag man kunde här på funbeat.
Quote from Funbeat user on 25 February 2011, 22:15Det trodde inte jag heller. Men jag kan se Elins i alla fall. Och jag känner inte henne alls. Kan du se mina?
Det trodde inte jag heller. Men jag kan se Elins i alla fall. Och jag känner inte henne alls. Kan du se mina?
Quote from ellen olsson on 25 February 2011, 22:18Ingen kan se dina vänner om du inte lägger till en ruta med "dina träningskompisar" på din sida.
Ingen kan se dina vänner om du inte lägger till en ruta med "dina träningskompisar" på din sida.
Quote from Funbeat user on 25 February 2011, 22:20Har du några vänner?
Har du några vänner?
Quote from Funbeat user on 25 February 2011, 22:20Den var väl där från början vill jag minnas. Jag har inte tagit bort den. Ser alla precis det jag ser under "Min startsida" mao?
Den var väl där från början vill jag minnas. Jag har inte tagit bort den. Ser alla precis det jag ser under "Min startsida" mao?