Quote from Guest on 2 January 2009, 06:45Välkommen till Vår Ruset 2009!
Under maj och juni nästa år arrangeras Vår Ruset i 17 städer från Malmö i söder till Luleå i norr.
Det handlar om att springa, jogga, lunka eller promenera 5 km i din egen takt. Detta är inte en tävling, utan en fest för kvi
Välkommen till Vår Ruset 2009!
Under maj och juni nästa år arrangeras Vår Ruset i 17 städer från Malmö i söder till Luleå i norr.
Det handlar om att springa, jogga, lunka eller promenera 5 km i din egen takt. Detta är inte en tävling, utan en fest för kvi
Quote from Funbeat user on 2 January 2009, 06:55Undrar om det är samma bana som förra året. För den var verkligen värdelös. Trånga små cykelbanor och dessutom 300m för lång.
Undrar om det är samma bana som förra året. För den var verkligen värdelös. Trånga små cykelbanor och dessutom 300m för lång.
Quote from Funbeat user on 21 May 2009, 14:19Linda: Sprang du Vårruset i Uppsala förra året?
Linda: Sprang du Vårruset i Uppsala förra året?
Quote from Funbeat user on 21 May 2009, 14:46Ingrid, Stämmer bra det! Min första tävling (L)
Ingrid, Stämmer bra det! Min första tävling (L)
Quote from Funbeat user on 21 May 2009, 15:33Håller med dig Linda.
Jag hoppade över Uppsalas vårrus i år av den anledningen, sprang i Västerås i stället, mycket trevligare bana:)
Håller med dig Linda.
Jag hoppade över Uppsalas vårrus i år av den anledningen, sprang i Västerås i stället, mycket trevligare bana:)