Quote from Guest on 10 March 2009, 08:01Jag hade tidigare en alu-ram med carbongaffel. Nu har jag införskaffat en Willier Izoard, helcarbon. (Typ den på bilden fast m Record och andra hjul)
Eftersom skidsäsongen är slut har det blivit dags att ge sig ut på vägarna igen.
Nu till min fråga. Sk
Jag hade tidigare en alu-ram med carbongaffel. Nu har jag införskaffat en Willier Izoard, helcarbon. (Typ den på bilden fast m Record och andra hjul)
Eftersom skidsäsongen är slut har det blivit dags att ge sig ut på vägarna igen.
Nu till min fråga. Sk
Quote from Funbeat user on 10 March 2009, 08:11Håll rent drivlinan och tvätta med bilschampoo. Vaxa ramen så är den lättare att skölja av.
Håll rent drivlinan och tvätta med bilschampoo. Vaxa ramen så är den lättare att skölja av.
Quote from Funbeat user on 10 March 2009, 08:36Vaxad så blir det mindre luftmotstånd också :p Men du kanske ökar ett par gram i ramvikt.
Vaxad så blir det mindre luftmotstånd också :p Men du kanske ökar ett par gram i ramvikt.
Quote from Funbeat user on 10 March 2009, 08:40Hmm, de som är väldigt viktfixerade är säkert nere på 4-5% underhudsfett.
Jag ligger över det så JAG bryr mig inte så mycket.
Hmm, de som är väldigt viktfixerade är säkert nere på 4-5% underhudsfett.
Jag ligger över det så JAG bryr mig inte så mycket.
Quote from Funbeat user on 10 March 2009, 09:469% ligger jag på, men det är rätt kallt ibland.
9% ligger jag på, men det är rätt kallt ibland.
Quote from Funbeat user on 10 March 2009, 09:48Var noga med att tvätta bromsar och fälgkant. Samlas en del skit där som försämrar bromsverkan och slipar fälgkanterna.
Var noga med att tvätta bromsar och fälgkant. Samlas en del skit där som försämrar bromsverkan och slipar fälgkanterna.
Quote from Funbeat user on 10 March 2009, 09:51Inte om du har skivbroms!
Inte om du har skivbroms!
Quote from Funbeat user on 10 March 2009, 10:43Hjälmen Kristofer, hjälmen..
Hjälmen Kristofer, hjälmen..
Quote from Funbeat user on 10 March 2009, 10:55Va? Tänker du på bilden? Isf kan jag lugna dig med att den väntade på mig på toppen av Ventoux. Man får ta seden dit man kommer du vet.
Va? Tänker du på bilden? Isf kan jag lugna dig med att den väntade på mig på toppen av Ventoux. Man får ta seden dit man kommer du vet.
Quote from Funbeat user on 10 March 2009, 11:00Tänk om det kommer tysk stridsvagn, typ fet skogskatt nedför i åttio och frontar med dig?
Då står det noynaC på din rammade kropp.
Tänk om det kommer tysk stridsvagn, typ fet skogskatt nedför i åttio och frontar med dig?
Då står det noynaC på din rammade kropp.