Quote from Guest on 15 December 2012, 22:09Hej!
Undrar ifall någon här kan ge en hint om hur mycket det skulle vara rimligt att betala för en ultegrautrustad Bianchi 928 xl carbon från 2004 i bra skick? Sitter någon form av Mavic Ksyrium på den. Bara ett hint. Handlar det om två, fyra, eller sextu
Hej!
Undrar ifall någon här kan ge en hint om hur mycket det skulle vara rimligt att betala för en ultegrautrustad Bianchi 928 xl carbon från 2004 i bra skick? Sitter någon form av Mavic Ksyrium på den. Bara ett hint. Handlar det om två, fyra, eller sextu
Quote from Funbeat user on 15 December 2012, 22:19Hej har du bild på cyken så kan jag titta 🙂 titta på min länk
http://www.google.se/search?q=Bianchi+luna+2004&hl=sv&tbo=d&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=BenMUL3kL4at4ATwlYB4&ved=0CAcQ_AUoAA&biw=1366&bih=667
Hej har du bild på cyken så kan jag titta 🙂 titta på min länk
Quote from Funbeat user on 15 December 2012, 22:26http://www.google.se/search?q=Bianchi+luna+2004&hl=sv&tbo=d&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=BenMUL3kL4at4ATwlYB4&ved=0CAcQ_AUoAA&biw=1366&bih=667
Quote from Funbeat user on 17 December 2012, 22:04Jag har en sån ståendes hemma, fast L och 2005, som jag byggt om till frun för att ramen var för liten för mig.
Jag anser att det är mer nostalgivärde i den ju äldre den blir eftersom det var en tidig kolfiberhoj och är väl knappast lönt att sälja med ta
Jag har en sån ståendes hemma, fast L och 2005, som jag byggt om till frun för att ramen var för liten för mig.
Jag anser att det är mer nostalgivärde i den ju äldre den blir eftersom det var en tidig kolfiberhoj och är väl knappast lönt att sälja med ta
Quote from Funbeat user on 17 December 2012, 22:30Väntar du till våren och säljer den till nån VR-debutant borde du kunna få 5-6 000 gissar jag, givet bra skick.
Väntar du till våren och säljer den till nån VR-debutant borde du kunna få 5-6 000 gissar jag, givet bra skick.
Quote from Funbeat user on 9 April 2013, 13:08Tackar för svaren! Glömde kolla tråden efter jag ställt frågan. Det var alltså jag som var erbjuden att köpa cykeln, var och tittade på den och killen ville ha motsvarande 6-7 tusen vilket jag tyckte var för mycket. Fin var den dock men bakfälgen var på g
Tackar för svaren! Glömde kolla tråden efter jag ställt frågan. Det var alltså jag som var erbjuden att köpa cykeln, var och tittade på den och killen ville ha motsvarande 6-7 tusen vilket jag tyckte var för mycket. Fin var den dock men bakfälgen var på g