Quote from Guest on 12 March 2009, 09:03Ca 86 km cykellopp på Färingsö (Ekerö k:n). Man kör två eller tre varv om vardera ca 28 + 6 km startsträcka. Start och mål vid Färentuna kyrka.
http://www4.idrottonline.se/templates/Page.aspx?id=98031&epslanguage=sv
Ca 86 km cykellopp på Färingsö (Ekerö k:n). Man kör två eller tre varv om vardera ca 28 + 6 km startsträcka. Start och mål vid Färentuna kyrka.
http://www4.idrottonline.se/templates/Page.aspx?id=98031&epslanguage=sv
Quote from Funbeat user on 12 March 2009, 09:13Verkar som ett trevligt upplägg, och på vackra välbekanta vägar dessutom. Hur många deltog förra året, och hur många beräknas komma i år? Törs man ställa upp om man är motionär av typen 30 km/h-pendlarsvetto utan att att riskera att komma i mål en halvt
Verkar som ett trevligt upplägg, och på vackra välbekanta vägar dessutom. Hur många deltog förra året, och hur många beräknas komma i år? Törs man ställa upp om man är motionär av typen 30 km/h-pendlarsvetto utan att att riskera att komma i mål en halvt
Quote from Funbeat user on 12 March 2009, 09:59Om du kör 30km/h kan du vara lugn. Om jag kommer så lär jag ta mig runt på 22km/h. Bara det finns en klass för motionärer.
Om du kör 30km/h kan du vara lugn. Om jag kommer så lär jag ta mig runt på 22km/h. Bara det finns en klass för motionärer.
Quote from Funbeat user on 12 March 2009, 10:11Toppen, då är jag nog på! Rundan stämmer ganska väl överrens med min vanliga helg-morgonrunda, och då kan jag fixa 30 km/h på ETT varv. Tre varv blir lite tyngre i den farten.
Toppen, då är jag nog på! Rundan stämmer ganska väl överrens med min vanliga helg-morgonrunda, och då kan jag fixa 30 km/h på ETT varv. Tre varv blir lite tyngre i den farten.
Quote from Funbeat user on 12 March 2009, 10:20Då detta är min debutsäsong på landsvägstävlingar siktar jag nog på korta banan och att ta mig runt på en OK tid :-). Nästa år ska jag vinna skiten (H).
Då detta är min debutsäsong på landsvägstävlingar siktar jag nog på korta banan och att ta mig runt på en OK tid :-). Nästa år ska jag vinna skiten (H).
Quote from Funbeat user on 12 March 2009, 13:08Förra året tog jag mig runt på ett snitt runt 30 eller strax under. Fick åka i ensamt majestät efter det att jag blev avhängd efter 2 mil, och då kändes den kraftiga vinden.... Fanns då för få motionärer i min nivå då jag precis hade börjat cykla.
Men fö
Förra året tog jag mig runt på ett snitt runt 30 eller strax under. Fick åka i ensamt majestät efter det att jag blev avhängd efter 2 mil, och då kändes den kraftiga vinden.... Fanns då för få motionärer i min nivå då jag precis hade börjat cykla.
Men fö
Quote from Funbeat user on 12 March 2009, 13:32Spana in arrangören CK Crescendo Velos hemsida om riktigt schyssta erbjudanden hos ECI för de som anmäler sig till loppet! (H)
Spana in arrangören CK Crescendo Velos hemsida om riktigt schyssta erbjudanden hos ECI för de som anmäler sig till loppet! (H)
Quote from Funbeat user on 12 March 2009, 23:18Jag blev också avhängd av huvudklungan. Men vi var ett helt gäng som vartefter hakade på hovets tjejer och fick en väldigt behaglig tur på typ 33 i snitt. Så för min del tycker jag de var värda extrapriserna de erhöll. Att de vänligt inte ville dela med s
Jag blev också avhängd av huvudklungan. Men vi var ett helt gäng som vartefter hakade på hovets tjejer och fick en väldigt behaglig tur på typ 33 i snitt. Så för min del tycker jag de var värda extrapriserna de erhöll. Att de vänligt inte ville dela med s
Quote from Funbeat user on 17 March 2009, 16:09Känner suget efter att få börja tävla redan nu.
Fast om man tittar på de tider som de hade förra året, så ser det ut som om man gör bäst i att ligga sist och inte är ivägen. Men vad gör det så länge man har kul.
Om man planering följs blir denna min 4:e
Känner suget efter att få börja tävla redan nu.
Fast om man tittar på de tider som de hade förra året, så ser det ut som om man gör bäst i att ligga sist och inte är ivägen. Men vad gör det så länge man har kul.
Om man planering följs blir denna min 4:e
Quote from Funbeat user on 17 March 2009, 20:21Det är väl ingen tävling, eller?
Det är väl ingen tävling, eller?