Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

12

LCHF-loppet i samarbete med Sukrin

Den 25 augusti anordnar vi på LCHFklubben.se Sveriges första LCHF-lopp.

Loppet startar kl 12.00 men vi kommer även att ha trevliga aktiviteter både före och efter. Loppet äger rum på Djurgården och slingan man springer

Ursäkta, men jag kan inte hjälpa det... men är det här något slag skämt? Vad är ett "LCHF-lopp"? Springer man annorlunda på något sätt? Eller måste man ha något LCHF-intyg/licens/certifikat för att vara med?

Spännade. Det är alltså två LCHF-lopp samma dag.

Fast det andra http://www.funbeat.se/discussion/show.aspx?ThreadID=1221915
är tydligen bara 5 km.

Väntar med spänning på världens första LCHF-Marathon.

Endast renläriga LCHF:are får springa 😉 . 10km på en "6km slinga", låter spännande på många sätt. Ser fram emot fortsättningen.

Kanske finns ytterligare en uttydning av LCHF (H)

I samarbete med låtsassocker...

Det är givetvis samma LCHF-lopp den 25 augusti som det finns två av här på Funbeat 🙂 Sträckan man springer är 6 km och det kommer att vara roliga aktiviteter hela dagen på mötesplatsen för loppet (Kungliga Borgen på Gärdet)!

@Louisa du kanske kan hjälpa till med en förklaring av termen "LCHF-lopp". Som begrepp inom kosthållning förstår jag men vad innebär det avseende ett löparlopp? Ursäkta en okunnig och oupplyst 🙂

Varför lägger du då upp samma lopp?

Då Louisa gick med i Funbeat i måndags och hennes enda aktivitet hittills är att lägga upp detta lopp (som dessutom så påpassligt heter "i samarbete med XX" ) så kan man väl inte annat än att tolka det som om att Louisa är en representant för företaget X

Själv sötar jag min äggmjölk med honung. 🙂

12