Quote from Guest on 2 November 2011, 05:25Tusentals tjejer i alla åldrar deltar under maj och juni i de 18 Vår Ruset-lopp som genomförs i 17 städer från Luleå i norr till Malmö i söder. 2012 avgörs Vår Ruset för 24:e gången.
Tusentals tjejer i alla åldrar deltar under maj och juni i de 18 Vår Ruset-lopp som genomförs i 17 städer från Luleå i norr till Malmö i söder. 2012 avgörs Vår Ruset för 24:e gången.
Quote from Funbeat user on 2 November 2011, 05:35Förstår aldrig varför dom aldrig kan göra rundan exakt 5 km, ett år var det väl bara 4.7 och nu i år 4.8, det är ju ganska stor skillnad mot för 5 ändå 🙂
Lycka till alla som ska vara med iallafall!
Förstår aldrig varför dom aldrig kan göra rundan exakt 5 km, ett år var det väl bara 4.7 och nu i år 4.8, det är ju ganska stor skillnad mot för 5 ändå 🙂
Lycka till alla som ska vara med iallafall!
Quote from Marléne Lönnqvist on 22 April 2012, 17:05Snälla STiL se till att rundan är 5 km i år. Det blir liksom roligare att springa när man får en tid på 5 km. Fast vi är tjejer och springer för att det är roligt så behöver det inte betyda att sträckan inte är oviktig för oss.
Snälla STiL se till att rundan är 5 km i år. Det blir liksom roligare att springa när man får en tid på 5 km. Fast vi är tjejer och springer för att det är roligt så behöver det inte betyda att sträckan inte är oviktig för oss.
Quote from Funbeat user on 23 April 2012, 09:23& så kunde man väl få tidtagning också ...
& så kunde man väl få tidtagning också ...
Quote from Marléne Lönnqvist on 23 April 2012, 11:20Men Lingling Ling nu får du nog hejda dig, vi är kvinnor vi bryr ju oss inte om tider, sträcka och sånt.
Men Lingling Ling nu får du nog hejda dig, vi är kvinnor vi bryr ju oss inte om tider, sträcka och sånt.
Quote from Marléne Lönnqvist on 23 April 2012, 11:21Försökte maila Stil på den adress som fanns på vårruset webbplats, den adressen funkar inte 🙁
Försökte maila Stil på den adress som fanns på vårruset webbplats, den adressen funkar inte 🙁
Quote from Funbeat user on 23 April 2012, 11:35:/
Glömde mig ...
:/
Glömde mig ...
Quote from Funbeat user on 25 May 2012, 21:204,72 visade min Garmin att rundan var...
4,72 visade min Garmin att rundan var...
Quote from Marléne Lönnqvist on 26 May 2012, 17:034,65 visade min Garmin och 4,64 visade min iPhone och jag valde ändå att springa i ytterkurvor så gott det gick och genade inte som många andra. Fattae inte hur de kan missa över 300 meter.
4,65 visade min Garmin och 4,64 visade min iPhone och jag valde ändå att springa i ytterkurvor så gott det gick och genade inte som många andra. Fattae inte hur de kan missa över 300 meter.