Quote from Guest on 18 March 2009, 19:31För mer info se Vårrusets officiella hemsida: www.varruset.se
För mer info se Vårrusets officiella hemsida: http://www.varruset.se
Quote from Funbeat user on 18 March 2009, 19:41Vad trist att Vårruset (Nkpg) och Blodomloppet (Lkpg) går samma dag i år 🙁
Vad trist att Vårruset (Nkpg) och Blodomloppet (Lkpg) går samma dag i år 🙁
Quote from Funbeat user on 26 March 2009, 18:04Ja visst är det! Idealt skulle det varit ungefär en vecka emellan.
Det kryllar ju inte av evenemangslopp här i trakten, så varför i fridens namn ska de ligga på samma dag?
Själv väljer jag att stanna hemma och springa Blodomloppet.
(Mera muttranden och m
Ja visst är det! Idealt skulle det varit ungefär en vecka emellan.
Det kryllar ju inte av evenemangslopp här i trakten, så varför i fridens namn ska de ligga på samma dag?
Själv väljer jag att stanna hemma och springa Blodomloppet.
(Mera muttranden och m
Quote from Funbeat user on 25 May 2009, 20:37Hej alla!
Vi ses på torsdag. Hoppas på en trevlig kväll med "lagom" väder!
// Helena (nr: 1444)
Hej alla!
Vi ses på torsdag. Hoppas på en trevlig kväll med "lagom" väder!
// Helena (nr: 1444)
Quote from Funbeat user on 25 May 2009, 22:08Vi får se om det blir nån start för mig... Min mage har kraschat totalt och jag har haft dirarré, kramp i magen och dundrande huvudvärk sen i lördags... Men det är ju några dagar tills torsdag, så man vet ju aldrig! 🙂
Startar jag så återfinns jag i numm
Vi får se om det blir nån start för mig... Min mage har kraschat totalt och jag har haft dirarré, kramp i magen och dundrande huvudvärk sen i lördags... Men det är ju några dagar tills torsdag, så man vet ju aldrig! 🙂
Startar jag så återfinns jag i numm
Quote from Funbeat user on 25 May 2009, 22:12Jag håller naturligtvis en massa tummar för dig Helena....å även för Susanne.
Hoppas ni får bra väder å att loppet går bra.(Det vet jag ju att det gör..?!):D:D
Jag håller naturligtvis en massa tummar för dig Helena....å även för Susanne.
Hoppas ni får bra väder å att loppet går bra.(Det vet jag ju att det gör..?!):D:D
Quote from Funbeat user on 25 May 2009, 22:13Tackar, tackar!
Tackar, tackar!
Quote from Funbeat user on 26 May 2009, 06:58... och tackar gör ju även jag förstås!
... och tackar gör ju även jag förstås!
Quote from Funbeat user on 28 May 2009, 22:37Hur gick det? Och Helena; nyfiken som jag är; vad vann du på nummerlappen? 🙂
Här gick det verkligen toppen! Årets bästa tid, överlägset (ÄR banan verkligen 5 km?), bra flyt och ork, och kroppen gjorde sig inte påmind (varken benet som smärtat eller min
Hur gick det? Och Helena; nyfiken som jag är; vad vann du på nummerlappen? 🙂
Här gick det verkligen toppen! Årets bästa tid, överlägset (ÄR banan verkligen 5 km?), bra flyt och ork, och kroppen gjorde sig inte påmind (varken benet som smärtat eller min
Quote from Funbeat user on 29 May 2009, 10:45Va?!?! Vann jag på nummerlappen???? Det missade jag i så fall.
I övrigt är jag nöjd med mitt lopp, 33 minuter. Nästa år ska jag under 30!
Men visst är det irriterande med dessa människor som ställer sig i fel startgrupp och börjar gå innan vi ens är framm
Va?!?! Vann jag på nummerlappen???? Det missade jag i så fall.
I övrigt är jag nöjd med mitt lopp, 33 minuter. Nästa år ska jag under 30!
Men visst är det irriterande med dessa människor som ställer sig i fel startgrupp och börjar gå innan vi ens är framm