Quote from Guest on 15 May 2008, 20:49http://www.varruset.se/start/content.cfm?Sec_ID=322&Rac_ID=110&Lan_ID=1
Start och mål vid Gustavsviksbadet.
Banan går genom de vackra delarna av centrala Örebro och tillbaka till badet.Sista anmälningsdag till ordinarie avgift: 20 april.
Arrangörsklu
http://www.varruset.se/start/content.cfm?Sec_ID=322&Rac_ID=110&Lan_ID=1
Start och mål vid Gustavsviksbadet.
Banan går genom de vackra delarna av centrala Örebro och tillbaka till badet.
Sista anmälningsdag till ordinarie avgift: 20 april.
Arrangörsklu
Quote from Magnus Gelang on 15 May 2008, 20:59Men hallå alla. Det finns bara 2 tävlingssberättelser till denna tävling,,,,var vi inte fler som tog oss igenom eller 😀
Men hallå alla. Det finns bara 2 tävlingssberättelser till denna tävling,,,,var vi inte fler som tog oss igenom eller 😀
Quote from Jan Lundquist on 15 May 2008, 21:01Jag var ju inte med till slut, jag var bortrest igår så det gick inte.
Jag var ju inte med till slut, jag var bortrest igår så det gick inte.
Quote from Magnus Gelang on 15 May 2008, 23:17Nä men,,,,startar du tråden och lägger upp tävlingen och sen reser du bort?? Det var det fräckaste 🙂
Men du är alltså Örebroare? Eller tänkte du åka långt för att vara med?
Nä men,,,,startar du tråden och lägger upp tävlingen och sen reser du bort?? Det var det fräckaste 🙂
Men du är alltså Örebroare? Eller tänkte du åka långt för att vara med?
Quote from Jan Lundquist on 16 May 2008, 07:53Jag lade upp tävlingen den 27/2. Jag har ett jobb där jag ibland måste resa bort och träffa människor jag jobbar med och det är sällan planerat långt i förväg.
Jag bor i Karlskoga.
Jag lade upp tävlingen den 27/2. Jag har ett jobb där jag ibland måste resa bort och träffa människor jag jobbar med och det är sällan planerat långt i förväg.
Jag bor i Karlskoga.
Quote from j sollerman on 16 May 2008, 08:25Heter de inte Vår Ruset?
Heter de inte Vår Ruset?
Quote from Magnus Gelang on 16 May 2008, 08:42Mm ja jag har också ett jobb där jag reser (kundbesök) och ibland kan man inte styra över dessa resor. Men just denna gång kunde jag det 🙂 Vi hade en från Karlskoga i vårt gäng 😀
Kalle: Jo enligt deras hemsida så ska det ju heta Vår ruset, men jag vägr
Mm ja jag har också ett jobb där jag reser (kundbesök) och ibland kan man inte styra över dessa resor. Men just denna gång kunde jag det 🙂 Vi hade en från Karlskoga i vårt gäng 😀
Kalle: Jo enligt deras hemsida så ska det ju heta Vår ruset, men jag vägr