Quote from Guest on 14 April 2008, 09:09Motionslöpning i Norrköping för tjejer och kvinnor.
Motionslöpning i Norrköping för tjejer och kvinnor.
Quote from Funbeat user on 14 April 2008, 09:19Måste få fråga, är det någon som ska springa Vårruset i Nkpg som har Funbeattröjan och menar använda den?? Jag har själv inte köpt men är bra nyfiken på den 😉
Måste få fråga, är det någon som ska springa Vårruset i Nkpg som har Funbeattröjan och menar använda den?? Jag har själv inte köpt men är bra nyfiken på den 😉
Quote from Funbeat user on 14 April 2008, 09:51Inte bestämt mig f a springa än, bara med i planeringen, om jag springer är det väl den eller tjejmilentröjan, beror lite på väder vind och situation i tvättmaskinen 😉
Trivs egentligen bäst med linne med stora ärmhål.
Inte bestämt mig f a springa än, bara med i planeringen, om jag springer är det väl den eller tjejmilentröjan, beror lite på väder vind och situation i tvättmaskinen 😉
Trivs egentligen bäst med linne med stora ärmhål.
Quote from Funbeat user on 19 May 2008, 11:42Någon som ska springa idag?
Någon som sprungit i Norrköping förut? Hur fungerar det med förvaring av grejer isf?Sitter och funderar på om jag ska sticka iväg på vinst och förlust och direktanmäla mig ...
Någon som ska springa idag?
Någon som sprungit i Norrköping förut? Hur fungerar det med förvaring av grejer isf?
Sitter och funderar på om jag ska sticka iväg på vinst och förlust och direktanmäla mig ...
Quote from Funbeat user on 19 May 2008, 20:58Hoppas att det har gott bra för er !!! 🙂
Hoppas att det har gott bra för er !!! 🙂
Quote from Funbeat user on 20 May 2008, 00:07Tack! lite öm i benen 😉 Men jag kom dit, och runt. Skulle stretchat ordentligt efter, men jag har suttit i ett varmt bad en stund iaf 🙂
Tack! lite öm i benen 😉 Men jag kom dit, och runt. Skulle stretchat ordentligt efter, men jag har suttit i ett varmt bad en stund iaf 🙂
Quote from Funbeat user on 21 May 2008, 13:55Oj! Började undra om det bara var jag här som sprang, men några till var det 🙂
Oj! Började undra om det bara var jag här som sprang, men några till var det 🙂