Quote from Guest on 6 January 2008, 13:27Under maj och juni kan du välja mellan lopp i 17 städer från Malmö i söder till Luleå i norr.
Det handlar om att springa, jogga, lunka eller promenera 5 km i din egen takt. Detta är inte en tävling, utan en fest för kvinnor och tjejer i alla åldrar.
Vår R
Under maj och juni kan du välja mellan lopp i 17 städer från Malmö i söder till Luleå i norr.
Det handlar om att springa, jogga, lunka eller promenera 5 km i din egen takt. Detta är inte en tävling, utan en fest för kvinnor och tjejer i alla åldrar.
Vår R
Quote from Jan Lundquist on 6 January 2008, 13:37Ordning på dig Lady G (t+)
Ordning på dig Lady G (t+)
Quote from Funbeat user on 6 January 2008, 13:38Det var du som påminnde mig 🙂
Det var du som påminnde mig 🙂
Quote from Funbeat user on 11 January 2008, 00:34Var går starten i Sthm?
Var går starten i Sthm?
Quote from Funbeat user on 11 January 2008, 01:59Start och mål vid universitetområdet Frescati.
BILD:http://www.varruset.se/race/bilder/uploaded/VR-Stockholm-karta.gif
Start och mål vid universitetområdet Frescati.
BILD:http://www.varruset.se/race/bilder/uploaded/VR-Stockholm-karta.gif
Quote from Funbeat user on 11 January 2008, 10:42Tack LG, Då vet jag hur man tar sig dit - lättare (eller bättre på att hitta iaf) än Norrköping, visst är det rubbat?
Tack LG, Då vet jag hur man tar sig dit - lättare (eller bättre på att hitta iaf) än Norrköping, visst är det rubbat?
Quote from Funbeat user on 11 January 2008, 11:10Mjo, lite 😀
Jag och dottern ska springa också, men vi ska ta det lugnt när det är hennes första löptävling och passa på att njuta av upplevelsen.
Mjo, lite 😀
Jag och dottern ska springa också, men vi ska ta det lugnt när det är hennes första löptävling och passa på att njuta av upplevelsen.
Quote from Funbeat user on 11 January 2008, 12:52Mest siktar jag på Blodomloppet iaf, men det har lyckats krocka med dagis grillfest de senaste två åren 🙂 suck.
Mest siktar jag på Blodomloppet iaf, men det har lyckats krocka med dagis grillfest de senaste två åren 🙂 suck.
Quote from Funbeat user on 11 January 2008, 16:08Visst är det typiskt? Ibland blir man så trött på att allting bara ska krocka hela tiden.
Visst är det typiskt? Ibland blir man så trött på att allting bara ska krocka hela tiden.
Quote from Funbeat user on 12 January 2008, 21:47JO alla borde planera vettigt, dvs så att det passar mig 🙂
JO alla borde planera vettigt, dvs så att det passar mig 🙂