Quote from Guest on 27 March 2014, 08:33För andra året i rad så genomför Väsby Duathlon en barntävling!
Sträckorna är:
1 km löpning (nedför och platt)
5 km cykling ( 2 varv på platt cykelbana)
1 km löpning (patt och uppför)Förra året kom 26 barn till start i åldrarna 7 till 14 år!
Välkomna!
För andra året i rad så genomför Väsby Duathlon en barntävling!
Sträckorna är:
1 km löpning (nedför och platt)
5 km cykling ( 2 varv på platt cykelbana)
1 km löpning (patt och uppför)
Förra året kom 26 barn till start i åldrarna 7 till 14 år!
Välkomna!
Quote from Funbeat user on 27 March 2014, 08:43Inbjudan till ÖPPEN träning inför Väsby duathlons barnlopp!
Söndagen den 13 april bjuder Väsby SS triathlon in till ÖPPEN växlingsträning och banvisning på tävlingsområdet.
Samling vid Vikskolan i Upplands Väsby kl 14.00. Själva träningen börjar 14.15.
Inbjudan till ÖPPEN träning inför Väsby duathlons barnlopp!
Söndagen den 13 april bjuder Väsby SS triathlon in till ÖPPEN växlingsträning och banvisning på tävlingsområdet.
Samling vid Vikskolan i Upplands Väsby kl 14.00. Själva träningen börjar 14.15.
Quote from Funbeat user on 27 March 2014, 09:06Hitta till Vikskolan
http://kartor.eniro.se/m/BVerq
Hitta till Vikskolan
http://kartor.eniro.se/m/BVerq
Quote from Funbeat user on 27 March 2014, 21:17Kan starkt rekommendera detta arrangemang!
Var där med min 8-åriga tjej förra året och hon älskade det. Riktigt kul att kunna tävla både två vid samma tillfälle. Perfekt för att få barnen att förstå hur roligt det är med duathlon/triathlon.
Finns lite
Kan starkt rekommendera detta arrangemang!
Var där med min 8-åriga tjej förra året och hon älskade det. Riktigt kul att kunna tävla både två vid samma tillfälle. Perfekt för att få barnen att förstå hur roligt det är med duathlon/triathlon.
Finns lite
Quote from Funbeat user on 28 March 2014, 07:47Vad kul! Vi hoppas på att många av barnen i vår nystartade barn- och ungdomsgruppi IK Fyris Traithlon kommer och är med.
Vad kul! Vi hoppas på att många av barnen i vår nystartade barn- och ungdomsgruppi IK Fyris Traithlon kommer och är med.
Quote from Funbeat user on 28 March 2014, 13:24Tack Mattias! Jag minns tydligt din dotter prestation i fjol. Kul om hon dyker upp på startlinjen igen.
@Oscar. Kul att ni också har barn och ungdomar om tränar triathlon!
Tack Mattias! Jag minns tydligt din dotter prestation i fjol. Kul om hon dyker upp på startlinjen igen.
@Oscar. Kul att ni också har barn och ungdomar om tränar triathlon!
Quote from Funbeat user on 8 April 2014, 08:53Nu finns Väsby Duathlon 2014 som grupp på Facebook. Titta gärna in!
Nu finns Väsby Duathlon 2014 som grupp på Facebook. Titta gärna in!