Quote from Guest on 5 July 2011, 09:2121 km terränglöpning i Rocklundaskogen.
21 km terränglöpning i Rocklundaskogen.
Quote from Funbeat user on 5 July 2011, 09:31Nån som vet var man anmäler sig?
Nån som vet var man anmäler sig?
Quote from Funbeat user on 5 July 2011, 23:05Förr anmälde man sig via mejl till:
rosa.martinsson@se.abb.comTävlingen webbsida verkar ha brakat samman, vilket du kanske redan har uppmärksammat. http://www.vasterashalvmara.se/
Det kan också påpekas att jag själv aldrig har varit med i loppet...
Förr anmälde man sig via mejl till:
rosa.martinsson@se.abb.com
Tävlingen webbsida verkar ha brakat samman, vilket du kanske redan har uppmärksammat. http://www.vasterashalvmara.se/
Det kan också påpekas att jag själv aldrig har varit med i loppet...
Quote from Funbeat user on 6 July 2011, 07:43Jag fick mejl från arrangören häromdagen, där det stod följande:
"För tionde gången, 21 km terränglöpning
Lördagen den 3:e september i Rocklunda kl 14.00
Öppet för alla, både ABB’are och icke ABB’areArrangeras av ABB IF samarbete Bombardier & Skandia
Jag fick mejl från arrangören häromdagen, där det stod följande:
"För tionde gången, 21 km terränglöpning
Lördagen den 3:e september i Rocklunda kl 14.00
Öppet för alla, både ABB’are och icke ABB’are
Arrangeras av ABB IF samarbete Bombardier & Skandia
Quote from Funbeat user on 6 July 2011, 07:48Det tar vi som ett gott tecken på att det är en uppdatering på gång!
Minns jag inte fel, så anmäler man sig på plats. Dryck sköter man själv och ställs lämpligtvis vid viadukten där man passerar efter knappt och drygt 5 km varje varv.
Förhoppningsvis bl
Det tar vi som ett gott tecken på att det är en uppdatering på gång!
Minns jag inte fel, så anmäler man sig på plats. Dryck sköter man själv och ställs lämpligtvis vid viadukten där man passerar efter knappt och drygt 5 km varje varv.
Förhoppningsvis bl
Quote from Funbeat user on 15 July 2011, 09:31En halvmara längst vattnet fran Johannesberg till Öster Mälarstrand hade varit fint!
En halvmara längst vattnet fran Johannesberg till Öster Mälarstrand hade varit fint!
Quote from Funbeat user on 15 July 2011, 12:52Verkligen. Man måste dock ut en bra bit på björnön för att det ska bli en halvmara, men desto finare 🙂
Verkligen. Man måste dock ut en bra bit på björnön för att det ska bli en halvmara, men desto finare 🙂
Quote from Funbeat user on 15 July 2011, 15:39Ja, det skulle bli ett fint lopp. Man kan ju alltid hoppas att någon tar tag i ett sådant.
Ja, det skulle bli ett fint lopp. Man kan ju alltid hoppas att någon tar tag i ett sådant.