Quote from Guest on 17 December 2013, 07:51Olympiskt: 1.5 km simning, 40 km cykling, 10 km löpning
Sprint Motion: 0,4 km simning, 20 km cykling, 5 km löpningHjärtligt välkomna till Västervik Triathlon den 9 augusti 2014 - en triathlontävling mitt i Västervik där alla, oavsett träningsbakgrund, ä
Olympiskt: 1.5 km simning, 40 km cykling, 10 km löpning
Sprint Motion: 0,4 km simning, 20 km cykling, 5 km löpning
Hjärtligt välkomna till Västervik Triathlon den 9 augusti 2014 - en triathlontävling mitt i Västervik där alla, oavsett träningsbakgrund, ä
Quote from Funbeat user on 17 December 2013, 08:01Anmälan till Västervik Triathlon 2014 öppnar idag!
Anmälan till Västervik Triathlon 2014 öppnar idag!
Quote from Funbeat user on 18 December 2013, 20:16Mycket trevlig stad att ha det i. Kommer nog passa in fint för mig på flera sätt! 🙂
Mycket trevlig stad att ha det i. Kommer nog passa in fint för mig på flera sätt! 🙂
Quote from Funbeat user on 19 December 2013, 11:06Kul att höra. Jag tycker också att Västervik är en underbar stad för den här typen av tävling. Vi ses på startlinjen 🙂
Kul att höra. Jag tycker också att Västervik är en underbar stad för den här typen av tävling. Vi ses på startlinjen 🙂
Quote from Funbeat user on 8 January 2014, 13:36@Jarek "Mikesz" M När tror ni att ni är klara med cykelbanan?
@Jarek "Mikesz" M När tror ni att ni är klara med cykelbanan?
Quote from Funbeat user on 8 January 2014, 16:30Kul att du planerar att vara med i Västervik Triathlon!
Vi planerar att cykelbanor (både Olympiskt och Sprint) kommer att vara fastspikade innan april/maj (måste få tillstånd från Trafikverket först).
De kommer ligga antingen söder om Västervik eller på
Kul att du planerar att vara med i Västervik Triathlon!
Vi planerar att cykelbanor (både Olympiskt och Sprint) kommer att vara fastspikade innan april/maj (måste få tillstånd från Trafikverket först).
De kommer ligga antingen söder om Västervik eller på
Quote from Funbeat user on 8 January 2014, 22:05Ahh ok var lite nyfiken för jag tänkte lägga in rutten i trainern för att "provcykla" i google streetwiev
Ahh ok var lite nyfiken för jag tänkte lägga in rutten i trainern för att "provcykla" i google streetwiev
Quote from Funbeat user on 9 August 2014, 21:16Mycket trevligt arr! Räknar med att komma tillbaka 2015.
Mycket trevligt arr! Räknar med att komma tillbaka 2015.
Quote from Funbeat user on 10 August 2014, 21:22Tackar Anders! Kul att höra. Och du är varmt välkommen nästa år!
Tackar Anders! Kul att höra. Och du är varmt välkommen nästa år!
Quote from Funbeat user on 11 August 2014, 10:49Vilken fin premiär det blev för triathlonet i Västervik. Belägen mitt i centrum vid vattnet, där mycket nyfiket och påhejande folk hade samlats. Tyckte om tvåvarvsbanan på simningen där en sida av trekanten gick längs med piren och den andra längs med kan
Vilken fin premiär det blev för triathlonet i Västervik. Belägen mitt i centrum vid vattnet, där mycket nyfiket och påhejande folk hade samlats. Tyckte om tvåvarvsbanan på simningen där en sida av trekanten gick längs med piren och den andra längs med kan