Quote from Guest on 30 April 2013, 11:29Hej på er, det här med våtdräktsköp är inte lätt...
Jag har nyligen fått hem min 2XU Z:1 i storlek XL från Wiggle.
Tyvärr är jag rädd att den är en smula stor då jag känner ett glapp i svanken och att det inte är helt supertajt i armhålorna. I övrigt tyc
Hej på er, det här med våtdräktsköp är inte lätt...
Jag har nyligen fått hem min 2XU Z:1 i storlek XL från Wiggle.
Tyvärr är jag rädd att den är en smula stor då jag känner ett glapp i svanken och att det inte är helt supertajt i armhålorna. I övrigt tyc
Quote from Funbeat user on 30 April 2013, 11:39Kan inte svara på dina specifika frågor, jag har bara haft 2XU, men spontant känns det inte som om lite glapp i svanken och armhålorna skulle vara något problem. Så länge det inte glipar i halsen eller handlederna eller att den sitter slappt i övrigt.
Kan inte svara på dina specifika frågor, jag har bara haft 2XU, men spontant känns det inte som om lite glapp i svanken och armhålorna skulle vara något problem. Så länge det inte glipar i halsen eller handlederna eller att den sitter slappt i övrigt.
Quote from Funbeat user on 30 April 2013, 12:39jag håller med Jonas. det som är viktigaste är inte hur den sitter runt om kring, utan att den är så pass täjt att det inte fylls med vatten. mest ofta via halsen, men om det är förstora runt handled kan vatten kom in där också.
ang passform. jag har
jag håller med Jonas. det som är viktigaste är inte hur den sitter runt om kring, utan att den är så pass täjt att det inte fylls med vatten. mest ofta via halsen, men om det är förstora runt handled kan vatten kom in där också.
ang passform. jag har
Quote from Funbeat user on 30 April 2013, 16:57Tack för era svar.
Jag går just nu och funderar på om jag skall beställa en Orca och en TYR från Wiggle och sedan skicka tillbaka de två som passar sämst.
Eller... så inser jag att jag är på en nybörjarnivå och kör på det jag har och lägger mer krut på
Tack för era svar.
Jag går just nu och funderar på om jag skall beställa en Orca och en TYR från Wiggle och sedan skicka tillbaka de två som passar sämst.
Eller... så inser jag att jag är på en nybörjarnivå och kör på det jag har och lägger mer krut på