Quote from Guest on 20 June 2011, 09:30Hejsan,
Håller på och tar mig igenom klassikern och har nu Vansbro kvar. Har läst lite trådar men blir inte riktigt klok på vilken typ av våtdräkt man ska ha.
Rätt bra på bröstsim men sämre på crawl. Har väl tänkt ta mig i mål på främst bröstsim och ka
Hejsan,
Håller på och tar mig igenom klassikern och har nu Vansbro kvar. Har läst lite trådar men blir inte riktigt klok på vilken typ av våtdräkt man ska ha.
Rätt bra på bröstsim men sämre på crawl. Har väl tänkt ta mig i mål på främst bröstsim och ka
Quote from Funbeat user on 20 June 2011, 09:40När jag simmade vansbro på bröstsim hade jag en dräkt utan armar o ben till knäna. Lite lite svårt att få den att passa så tätt runt halsen att det inte blir glipa (som bromsar lite), men annars kändes det som en bra lösning. Kom in på strax över 50 bägge
När jag simmade vansbro på bröstsim hade jag en dräkt utan armar o ben till knäna. Lite lite svårt att få den att passa så tätt runt halsen att det inte blir glipa (som bromsar lite), men annars kändes det som en bra lösning. Kom in på strax över 50 bägge
Quote from Funbeat user on 20 June 2011, 10:37Jag köpte en begagnad våtdräkt (Aquaman Blitz) med långa ben och ärmar inför Vansbro (som en del av klassikern) förra året. Jag har ingen simmarbakgrund och nötte därför det enda simsätt jag behärskade: bröstsim, i öppet vatten efter Vätternrundan.
Dräk
Jag köpte en begagnad våtdräkt (Aquaman Blitz) med långa ben och ärmar inför Vansbro (som en del av klassikern) förra året. Jag har ingen simmarbakgrund och nötte därför det enda simsätt jag behärskade: bröstsim, i öppet vatten efter Vätternrundan.
Dräk
Quote from Funbeat user on 20 June 2011, 18:13se där ja, då har jag en som är för hellång och en som är för kort 🙂
se där ja, då har jag en som är för hellång och en som är för kort 🙂
Quote from Funbeat user on 20 June 2011, 21:10Köp en Kaisei! Du kommer säkert vilja börja träna crawl och då är ben o ärmar perfekt. Simmade en triathlon (500 m) nyligen med den dräkten. Första gången i open-water för mig och jag var tvungen att övergå till att bröstsimma för att inte simma snett mel
Köp en Kaisei! Du kommer säkert vilja börja träna crawl och då är ben o ärmar perfekt. Simmade en triathlon (500 m) nyligen med den dräkten. Första gången i open-water för mig och jag var tvungen att övergå till att bröstsimma för att inte simma snett mel
Quote from Funbeat user on 20 June 2011, 22:42La precis en order på en Kaisei hos wiggle. Tack för hjälpen! 😀
La precis en order på en Kaisei hos wiggle. Tack för hjälpen! 😀