Quote from Guest on 22 June 2010, 12:45Kan man träna med våtdräkt i saltvatten utan att den blir förstörd på något sätt? (Kanske är en stendum fråga med tanke på alla som dyker i saltvatten, men vill ändå kolla).
Kan man träna med våtdräkt i saltvatten utan att den blir förstörd på något sätt? (Kanske är en stendum fråga med tanke på alla som dyker i saltvatten, men vill ändå kolla).
Quote from Funbeat user on 22 June 2010, 12:55ja, man kan simma i saltvatten....du ska bara försöka rensa av saltvatten så snabbt som du kan efter du simma så dräkten inte hinner att torka.
man få salt på insidan av en våtdräkt genom din egen svett
ja, man kan simma i saltvatten....du ska bara försöka rensa av saltvatten så snabbt som du kan efter du simma så dräkten inte hinner att torka.
man få salt på insidan av en våtdräkt genom din egen svett
Quote from Funbeat user on 23 June 2010, 16:11träningskläder e till för att slitas! Skölj av dem efteråt om du orkar å vill! Jag gör det bara om jag orkar å de håller ihop bra ännu efter ca 3 års användande.
träningskläder e till för att slitas! Skölj av dem efteråt om du orkar å vill! Jag gör det bara om jag orkar å de håller ihop bra ännu efter ca 3 års användande.