Quote from Guest on 2 August 2009, 20:45Hej
Jag är intresserad av att köpa en våtdräkt billigt. Avsedd för simning, men den får vara hel/halv, väldigt sliten. Inga höga krav. Så har du en gammal avlag som du inte ens tänkt sälja så kan du få en slant för den.M eller S dam eller S herr...
Hej
Jag är intresserad av att köpa en våtdräkt billigt. Avsedd för simning, men den får vara hel/halv, väldigt sliten. Inga höga krav. Så har du en gammal avlag som du inte ens tänkt sälja så kan du få en slant för den.
M eller S dam eller S herr...
Quote from Funbeat user on 2 August 2009, 20:55Claes Olsson säljer en halva för ca 300 kronor - hur bra som helst!
BILD:http://www.funbeat.se/photo.aspx?FileName=958af412ad9a4c3cb87ecc17a973d55d.jpg&Size=
Claes Olsson säljer en halva för ca 300 kronor - hur bra som helst!
BILD:http://www.funbeat.se/photo.aspx?FileName=958af412ad9a4c3cb87ecc17a973d55d.jpg&Size=
Quote from Håkan Öhling on 3 August 2009, 09:20Claes Ohlssons är inte direkt avsedd för simning? Men det beror på vilka krav man har. Simma fort eller hålla sig varm...
Claes Ohlssons är inte direkt avsedd för simning? Men det beror på vilka krav man har. Simma fort eller hålla sig varm...
Quote from ellen olsson on 3 August 2009, 09:59Surfvåtdräkter är ingen höjdare att simma med. Testa en riktig simvåtdräkt så förstår du skillnaden.
Surfvåtdräkter är ingen höjdare att simma med. Testa en riktig simvåtdräkt så förstår du skillnaden.
Quote from Funbeat user on 3 August 2009, 10:46jag förstår vad ni säger, men jag måste få säga att rörelseförmågan och flexibiliteten i dräkten är UA.
jag förstår vad ni säger, men jag måste få säga att rörelseförmågan och flexibiliteten i dräkten är UA.
Quote from Funbeat user on 5 August 2009, 07:22Tack för tipsen, jag är ute efter en simvåtdräkt, men i övrigt inga höga krav. Därför jag letar en gammal avlagd till just pris.
Tack för tipsen, jag är ute efter en simvåtdräkt, men i övrigt inga höga krav. Därför jag letar en gammal avlagd till just pris.
Quote from j sollerman on 5 August 2009, 10:46Pasi tyckte inte de va någon större skillnad på hans "dyra" våtdräkt och den han köpte på rusta...
http://www.funbeat.se/discussion/show.aspx?ThreadID=405110
Pasi tyckte inte de va någon större skillnad på hans "dyra" våtdräkt och den han köpte på rusta...
Quote from ellen olsson on 5 August 2009, 10:47Pasi är en mycket bättre simmare än de flesta andra här...
Han och Torbjörn tillhör ju de som tjänar på att våtdräkt inte är tillåtet.
Pasi är en mycket bättre simmare än de flesta andra här...
Han och Torbjörn tillhör ju de som tjänar på att våtdräkt inte är tillåtet.
Quote from Funbeat user on 5 August 2009, 11:03Observera att Pasi jämför med sina "gamla" simmarvåtdräkter. Utvecklingen går framåt där oxå. Dessutom testade han den bara på enstaka hundringar och körde ändå med sin gamla simmarvåtdräkt på tävling.
Observera att Pasi jämför med sina "gamla" simmarvåtdräkter. Utvecklingen går framåt där oxå. Dessutom testade han den bara på enstaka hundringar och körde ändå med sin gamla simmarvåtdräkt på tävling.