Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumTriathlonVåtdräkt på badhuset?
You need to log in to create posts and topics.

Brukar ni få roliga reaktioner när ni dyker upp i våtdräkt på badhuset.

Häromveckan skulle jag simma in mig med våtdräkten och då sa en liten kille till sin pappa i gula poolen;

-Man får inte bada med kläder på pappa, visst?

Jag tippar att han var cirk

Inte bada med kläder på? Av det följer logiskt att grabben och pappan var nakna... 😀

BILD:www.postimage.org/templates/images/smiley/confused/0.gif

Frågan är, du hade väl inte kalsonger under badkläderna? För det får man ju inte...

Rena kalsonger eller vanliga badkläder under.

Men klädsim är inte helt fel heller, kanske ett bra val av träning om man vill köra några hårdpass, men se till att vara uppvärmd innan bara så ni inte skadar er av all "motvikt".

"Men mamma, han badar ju m

Klädsim minns jag från grundskolan. Det fick vi testa för att vi skulle veta hur det känns att simma med kläder på. För när man hamnar i vattnet av misstag är det sällsynt att man är naken eller iklädd bara simbyxor...

Sånt är borta nu, det sägs att man ska ligga still och vänta på hjälp om man ramlar i vattnet, så vissa kör klädsim, vissa provar att ramla i med kläderna på och vissa kör enbart med badkläder.

Jag tycker det vore en bra erfarenhet överhuvudtaget med kl

Ligga still? Då förfryser man ju för helvete! Klart man ska simma sig till räddning så snabbt som bara möjligt! Har folk tappat allt vett och sans???

Vaddå rena kalsonger? Varför ska folk ha kläder på som fäller en massa fibrer?

Håller med dig Anders. Aldrig kalsonger i bassänger.