Quote from Guest on 4 March 2010, 16:31Brukar ni få roliga reaktioner när ni dyker upp i våtdräkt på badhuset.
Häromveckan skulle jag simma in mig med våtdräkten och då sa en liten kille till sin pappa i gula poolen;
-Man får inte bada med kläder på pappa, visst?
Jag tippar att han var cirk
Brukar ni få roliga reaktioner när ni dyker upp i våtdräkt på badhuset.
Häromveckan skulle jag simma in mig med våtdräkten och då sa en liten kille till sin pappa i gula poolen;
-Man får inte bada med kläder på pappa, visst?
Jag tippar att han var cirk
Quote from Funbeat user on 4 March 2010, 16:41Inte bada med kläder på? Av det följer logiskt att grabben och pappan var nakna... 😀
Inte bada med kläder på? Av det följer logiskt att grabben och pappan var nakna... 😀
Quote from Funbeat user on 4 March 2010, 16:48BILD:www.postimage.org/templates/images/smiley/confused/0.gif
BILD:www.postimage.org/templates/images/smiley/confused/0.gif
Quote from Funbeat user on 4 March 2010, 19:39Frågan är, du hade väl inte kalsonger under badkläderna? För det får man ju inte...
Frågan är, du hade väl inte kalsonger under badkläderna? För det får man ju inte...
Quote from Funbeat user on 4 March 2010, 22:27Rena kalsonger eller vanliga badkläder under.
Men klädsim är inte helt fel heller, kanske ett bra val av träning om man vill köra några hårdpass, men se till att vara uppvärmd innan bara så ni inte skadar er av all "motvikt".
"Men mamma, han badar ju m
Rena kalsonger eller vanliga badkläder under.
Men klädsim är inte helt fel heller, kanske ett bra val av träning om man vill köra några hårdpass, men se till att vara uppvärmd innan bara så ni inte skadar er av all "motvikt".
"Men mamma, han badar ju m
Quote from Funbeat user on 4 March 2010, 22:31Klädsim minns jag från grundskolan. Det fick vi testa för att vi skulle veta hur det känns att simma med kläder på. För när man hamnar i vattnet av misstag är det sällsynt att man är naken eller iklädd bara simbyxor...
Klädsim minns jag från grundskolan. Det fick vi testa för att vi skulle veta hur det känns att simma med kläder på. För när man hamnar i vattnet av misstag är det sällsynt att man är naken eller iklädd bara simbyxor...
Quote from Funbeat user on 4 March 2010, 23:22Sånt är borta nu, det sägs att man ska ligga still och vänta på hjälp om man ramlar i vattnet, så vissa kör klädsim, vissa provar att ramla i med kläderna på och vissa kör enbart med badkläder.
Jag tycker det vore en bra erfarenhet överhuvudtaget med kl
Sånt är borta nu, det sägs att man ska ligga still och vänta på hjälp om man ramlar i vattnet, så vissa kör klädsim, vissa provar att ramla i med kläderna på och vissa kör enbart med badkläder.
Jag tycker det vore en bra erfarenhet överhuvudtaget med kl
Quote from Funbeat user on 5 March 2010, 00:36Ligga still? Då förfryser man ju för helvete! Klart man ska simma sig till räddning så snabbt som bara möjligt! Har folk tappat allt vett och sans???
Ligga still? Då förfryser man ju för helvete! Klart man ska simma sig till räddning så snabbt som bara möjligt! Har folk tappat allt vett och sans???
Quote from Funbeat user on 5 March 2010, 09:28Vaddå rena kalsonger? Varför ska folk ha kläder på som fäller en massa fibrer?
Vaddå rena kalsonger? Varför ska folk ha kläder på som fäller en massa fibrer?
Quote from Funbeat user on 5 March 2010, 09:57Håller med dig Anders. Aldrig kalsonger i bassänger.
Håller med dig Anders. Aldrig kalsonger i bassänger.